شناسهٔ خبر: 52018477 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خبرهای انتظامی کرمان طی ۲۶دی ماه؛

توقیف ایسوزو حامل ۴۹ راس دام قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان رابر از توقیف یک دستگاه کامیونت ایسوزو در محور اصلی این شهرستان حامل ۴۹ راس دام قاچاق و فاقد مجوز خبر داد.

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- سرهنگ حمید ناصری گفت: ماموران پلیس آگاهی و یگان امداد شهرستان رابر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور"رابر- هنزاء" یک دستگاه کامیون ایسوزو حامل دام را جهت بررسی متوقف کردند.

او می گوید: در بازرسی از این کامیون ۴۹ راس گوسفند قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی که در حال انتقال به مناطق جنوبی کشور بودند کشف و یک متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رابر با اشاره به اینکه ارزش دام قاچاق از سوی کارشناسان مربوطه بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است می‌گوید: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و احشام و افرادی که برای سود بیشتر خود نظم اقتصادی کشور را برهم می‌زنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهدداد.

جاساز ۲۴۲ کیلو تریاک در زیر علوفه‌های خشک

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر فرماندهی انتظامی استان کرمان از کشف ۲۴۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در محور "کهنوج- جیرفت"از بار یک کامیون حامل علوفه در عملیات تکاوران ۱۱۶ کهنوج خبر داد.

سرهنگ علیرضا سوری گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ کهنوج با اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله مواد مخدر از جنوب به مرکز کشور مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت: پس از هماهنگی با مراجع قضائی، چند تیم پوششی و رزمی به محور‌های مورد نظر اعزام و در نهایت در محور کهنوج- جیرفت به یک دستگاه کامیون حامل علوفه خشک مشکوک و آن را متوقف کردند، ولی راننده با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به توقیف یک دستگاه پراید که راه پاک کن مواد بود و دستگیری راننده آن در این عملیات بیان داشت: در بازرسی از کامیون و در زیر بار علوفه آن ۲۴۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ سوری می‌گوید: متهم متواری شناسایی شده و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد و در مجموع این عملیات ۲۴۲ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف، ۲ دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد.

انتهای پیام/ح

نظر شما