شناسهٔ خبر: 51870633 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهروند خبرنگار فارس؛

کوه‌های داراب در آستانه تخریب به لطف سودجویان + فیلم

اهالی روستای آب جهان در شهرستان داراب استان فارس از زمین خواری در این منطقه گلایه مندند. برای اطلاع از اصول تصویربرداری خبری اینجا را کلیک کنید انتهای پیام/

صاحب‌خبر -

باشگاه خبرنگاران جوان -  زمین خواری یکی از معضلاتی است که اکثر شهر‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. این موضوع باعث تخریب درختان کهنسال و محیط زیست شده و چهره طبیعت را دگرگون کرده است.

زمین خواری یکی از معضلاتی است که اهالی دهستان بالش در روستای آب جهان شهرستان داراب استان فارس با آن مواجه هستند. این روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان داراب در استان فارس است و قدمت طولانی دارد. اما متاسفانه منابع طبیعی این روستا تعدادی افراد سودجو تیشه به ریشه درختان کهنسال زدند و باعث تخریب محیط زیست این منطقه شده است.

شهروند خبرنگار ما ضمن ابراز نگرانی از تخریب محیط زیست این منطقه ابراز کرد: درختان کهنسال در حال از بین رفتن است و بارها برای رفع این مشکل به اداره منابع طبیعی این شهرستان مراجعه کردم ولی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

کوه خواری زخمی بر پیکره کوه‌ها + فیلم

 

<div id="video-display-embed-code_15436303"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/8025061/15436303?width=400&height=300"></script></div>

 برای اطلاع از اصول تصویربرداری خبری  اینجا  را کلیک کنید

انتهای پیام/

نظر شما