شناسهٔ خبر: 51711744 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هر آنچه باید درباره پنجره نقل و انتقالات ژانویه 2022 بدانید

پنجره نقل و انتقالات ژانویه از روز شنبه، امروز، یکم ژانویه 2022 باز شده و در ساعت 23 روز دوشنبه 31 ژانویه بسته می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پنجره نقل و انتقالات ژانویه فرا رسیده است. از تاریخ‌های کلیدی گرفته تا سرنوشت برخی بازیکنان بزرگ، در اینجا چیزی است که باید با فرا رسیدن باز شدن پنجره ماه ژانویه بدانید...

پنجره چه زمانی باز می شود؟

پنجره نقل و انتقالات روز شنبه، امروز، یکم ژانویه 2022 برای باشگاه‌های انگلیس و اسکاتلند باز می‌شود.

در اروپا، پنجره‌های بوندسلیگا و لیگ فرانسه نیز از اول ژانویه باز خواهند شد، در حالی که لالیگا و سری آ معاملات خود را از دوشنبه 3 ژانویه 2022 آغاز خواهند کرد.

پنجره چه زمانی باز می شود؟

لیگ برتر: شنبه 1 ژانویه 2022

چمپیونشیپ: شنبه 1 ژانویه 2022

اسکاتلند: شنبه 1 ژانویه 2022

بوندسلیگا: شنبه 1 ژانویه 2022

سری A: شنبه 1 ژانویه 2022

لالیگا: دوشنبه 3 ژانویه 2022

لیگ فرانسه: دوشنبه 3 ژانویه 2022

پنجره چه زمانی بسته می شود؟

پنجره نقل و انتقالات ژانویه برای تمام لیگ های بریتانیا و اروپا در روز دوشنبه 31 ژانویه 2022 ساعت 11 شب به وقت گرینویچ بسته خواهد شد.

مهلت نقل و انتقالات در اروپا ...

لیگ برتر: دوشنبه 31 ژانویه، ساعت 23 به وقت گرینویچ

EFL: دوشنبه 31 ژانویه، 23 شب به وقت گرینویچ

اسکاتلند: دوشنبه 31 ژانویه، 23 شب به وقت گرینویچ

بوندسلیگا: دوشنبه 31 ژانویه، ساعت 5 بعد از ظهر به وقت گرینویچ

سری A: دوشنبه 31 ژانویه، ساعت 7 بعد از ظهر به وقت گرینویچ

لالیگا: دوشنبه 31 ژانویه، ساعت 23 به وقت گرینویچ

لیگ 1: دوشنبه 31 ژانویه، ساعت 23 به وقت گرینویچ

چه معاملاتی می‌توان انجام داد؟

طبق معمول، بازیکنان در سراسر اروپا و فراتر از آن قابل خرید و فروش هستند. معاملات قرضی نیز می توانند در طول پنجره یک ماهه تکمیل شوند.

سایر پنجره‌های نقل و انتقالات در سراسر جهان ...

یکم فوریه: مکزیک

2 فوریه: پرتغال

8 فوریه: ترکیه

10 فوریه: استرالیا

22 فوریه: روسیه (پنجره در 26 ژانویه باز می شود)

28 فوریه: چین

هری کین

در انتظار چه انتقالاتی باشیم؟

انتظار می‌رود که ماه پرمشغله‌ای را سنت جیمز پارک شاهد باشیم زیرا مالکان جدید نیوکاسل در اولین پنجره نقل و انتقالات خود به دنبال خریدهای بزرگ و چشمگیر هستند.

تیم در معرض خطر سقوط ادی هاو در رده نوزدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و به تازگی اولین برد فصل خود را کسب کرده است. با این حال، مالکان جدید به دنبال اجتناب از سقوط به هر قیمتی هستند، بنابراین منتظر خریدهای زیادی از نیوکاسل در ماه آینده باشید.

تابستان گذشته زمان بزرگی در منچستریونایتد بود و کریستیانو رونالدو، رافائل واران و جیدون سانچو همگی به اولدترافورد آمدند. با این حال، اوله گونار سولسشر دیگر سرمربی نیست، پس آیا رالف رانگنیک، سرمربی موقت، به دنبال ایجاد تغییراتی در تیم خود خواهد بود؟

منچسترسیتی چطور؟ آن‌ها در پنجره تابستانی 100 میلیون پوند به جک گریلیش پرداختند اما تمام صحبت ها در مورد ورود احتمالی یک مهاجم بود! نام هری کین به طور مداوم در گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال جذب یک مهاجم توسط گواردیولا مطرح می شد، در حالی که کریستیانو رونالدو نیز در اواخر پنجره گذشته قبل از انتقال او به منچستریونایتد با انتقال به این تیم مرتبط بود. آیا گواردیولا مهاجم خود را در این پنجره حرکت خواهد داد؟

کیلیان امباپه

کدام بازیکنان می تواند در حال حرکت باشد؟

پنجره جالبی خواهد بود زیرا تعدادی از بازیکنان مطرح وجود دارند که قراردادشان با باشگاه فعلی آنها در تابستان به پایان می رسد.

کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن در این موقعیت قرار دارد و رئال مادرید در تابستان شاهد پیشنهادهای بزرگی برای جذب بازیکن فرانسوی بود که توسط پی اس جی رد شد. آیا رئال می‌تواند دوباره برای امباپه حرکت کند یا صبر می‌کند تا تابستان آینده او را به صورت رایگان به خدمت بگیرد؟

قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد نیز تابستان آینده به پایان می رسد و آنتونیو رودیگر نیز در وضعیت مشابهی در چلسی قرار دارد. آیا آن‌ها در ژانویه باشگاه خود را ترک خواهند کرد یا منچستریونایتد و چلسی هر دو دارایی های ارزشمند خود را به صورت رایگان از دست نخواهد داد؟

آینده هری کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی مبهم بود، اما پس از ورود آنتونیو کونته به تاتنهام، این گمانه زنی ادامه خواهد داشت یا اینکه کین از ماندن در شمال لندن خوشحال است؟ باید دید آیا منچسترسیتی دوباره علاقه خود را به کاپیتان انگلیس افزایش می دهد یا خیر.

جسی لینگارد بازیکن دیگری است که می تواند در حال حرکت باشد. او ترجیح داد در تابستان در منچستریونایتد بماند، اما عدم حضور در تیم اصلی می‌تواند باعث شود او اکنون اولدترافورد را ترک کند و وستهم مقصدی احتمالی اوست.

نظر شما