شناسهٔ خبر: 50894292 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

این پنج ستاره می‌توانند بازار زمستانی را تکان دهند

کمتر از دو ماه تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات باقی مانده و به همین دلیل فعالیت باشگاه‌ها رو به افزایش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بازار زمستانی برای باشگاه‌ها بسیار دشوار است که لیست خود را بهبود بخشند، زیرا سایرین اغلب تمایلی به تضعیف تیم‌های خود در نیمه‌ فصل ندارند، با این حال با وجود ابری از همه‌گیری COVID-19 که هنوز بر جنبه‌های مالی ورزش سایه افکنده است، تعداد بازیکنانی که می‌توانند بازار ژانویه را تکان دهند محدود است.

بازیکنان در سال‌های اخیر بیشتر مایل بوده‌اند که اجازه دهند قراردادهایشان به سمت پایان پیش برود، به ویژه به این دلیل که بیماری کرونا باعث شده باشگاه‌ها پول کمتری برای هزینه‌های نقل و انتقالات خرج کنند.

ما شاهد بودیم که کیلیان امباپه با قراردادی که قرار است در ژوئن 2022 به پایان برسد، تبدیل به بهترین نمونه در این زمینه شد، با این حال بازیکنانی وجود دارند که تاثیرگذاری کمتری نسبت به ستاره فرانسوی دارند که تلاش می کنند همین کار را انجام دهند، با این حال باشگاه فروشنده آنها در عدم دریافت هزینه انتقال شکست خواهد خورد.

در ژانویه 2022، احتمالاً شاهد جابه‌جایی تعدادی از بازیکنان برجسته خواهیم بود اما جنبه مهم تقریباً همه این موقعیت‌ها این است که به نفع باشگاه فروشنده است تا قرارداد بازیکن را ادامه دهند.

در اینجا پنج بازیکن بزرگ‌ پ نام‌هایی که می‌توانند بازار میان‌فصل را شکل دهند، آورده شده است:

رحیم استرلینگ

استرلینگ در تابستان یکی از ستاره‌های لیگ قهرمانان اروپا بود، اما پپ گواردیولا ظاهراً اعتماد خود را نسبت به او از دست داده است. او نمی‌خواهد جام جهانی 2022 را از دست بدهد و می‌داند که به همین دلیل فرصتی دور از منچسترسیتی نیاز دارد. او با حرکت قرضی به بارسلونا در نظر گرفته شده است، اما سیتی امیدوار است یک خریدار دائمی پیدا کند.

ایسکو

این خروجی است که به نظر می‌رسد سال ها در حال شکل گیری است. بسیاری از مربیان با ایسکو و قرار دادن او در ترکیب اصلی مشکل داشتند. این بازیکن اسپانیایی که از 25 سپتامبر بازی نکرده، می‌داند که قراردادش در تابستان 2022 به پایان می‌رسد. لوس بلانکوس سعی خواهد کرد او را در ژانویه بفروشد، میلان و سویا در گذشته علاقه مند بودند، اما هافبک باید نشان دهد که همچنان همان بازیکن قابل اعتماد است.

لوک دی یونگ

ستاره هلندی یک خرید وحشتناک توسط رونالد کومان بود و این آخرین پرتاب تاس ناامیدانه با شکست مواجه شد. با رفتن کومان، مهاجم هلندی هیچ متحدی در نیوکمپ ندارد و احتمالاً با پایان قرارداد قرضی خود به سویا باز خواهد گشت. سویا سپس به دنبال این خواهد بود که او را در لیست فروش بگذارد.

پوگبا

این هافبک فرانسوی بعید است قراردادش را با منچستریونایتد تمدید کند. بعید است منچستریونایتد تمدید قرارداد مورد نظر خود را پیشنهاد دهد. این منجر به وضعیتی می شود که یونایتد می‌خواهد در ژانویه مقداری پول برای این بازیکن به دست بیاورد. مینو رایولا به دنبال انتقال رایگان دیگری برای مشتری خود در تابستان است اما اگر پیشنهادات نقدی مناسبی در ژانویه وجود داشته باشد، یونایتد احتمالا قبول خواهد کرد.

کاوانی

ورود کریستیانو رونالدو زندگی در منچستر را برای ادینسون کاوانی پیچیده کرده است، نقشی که او در فصل گذشته ایفا کرد اکنون توسط ستاره پرتغالی انجام می‌شود. او به سختی در این فصل بازی کرده است و در مجموع فقط 274 دقیقه به میدان رفته است، اگرچه این تا حدی به دلیل تعهدات او به تیم ملی اروگوئه مربوط است. باشگاه‌های بزرگی هستند که به او و توانایی‌هایش علاقه دارند، از جمله بارسلونا، که ممکن است مجبور به جایگزینی سرخیو آگوئرو شود. اینتر همچنین به دنبال یک گلزن است، در حالی که چلسی مطمئناً شانس اضافه کردن یک بازیکن کهنه کار به روملو لوکاکو را رد نمی‌کند. قرارداد مهاجم اروگوئه‌ای در اولدترافورد در ماه ژوئن به پایان می رسد و فرار زودهنگام برای او دشوار نخواهد بود، اگرچه یونایتد می‌خواهد از ماندن او در لیگ برتر جلوگیری کند.

نظر شما