شناسهٔ خبر: 51499704 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یک نماینده مجلس :

اجتهاد در مدیریت به اقتصاد کشور زیان وارد کرده‌ است

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس با بیان اینکه ساختار مدیریتی در کشور برنامه محور نیست و اصولا مدیران ما مجتهد هستند و در کارشان اجتهاد می‌کنند، گفت: چنین ویژگی در این ۴۰ سال به اقتصاد کشور ضربه وارد کرده‌است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن زنگنه در آیین تکریم و معارفه فرماندار تربت‌‎حیدریه افزود: این بدان معناست که برای ما اینکه رئیس جمهوری یا استاندار چه شخصی باشد، فرماندار و نماینده مجلس چه کسی باشند، بسیار مهم بوده و در عین حال خوب نیست.

وی گفت: اهمیت این موضوع زمانی بیشتر مشخص می‌شود که همگان بدانند در کشورهای توسعه یافته جهان، سهم مدیران ۲۰ درصد، اما در ایران بالای ۸۰ درصد است که در جای خود هم تهدید و هم فرصت است.

زنگنه در بخش دیگری به رویه مرسوم تغییر ساختار مدیریتی در کشور اشاره و اظهار کرد: اگر بناست با تغییر دولت تنها افراد تغییر کنند خوب نیست، بلکه مردم انتظار دارند شیوه، رفتار و سلوک مدیریتی در کشور نیز تغییر کند.

نماینده مردم تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات در مجلس در بخش دیگری ضمن تقدیر از خدمات حسین شرافتی‌راد فرماندار پیشین تربت حیدریه، گفت: فرماندار جدید نیز کارنامه درخشانی در دولت اسبق دارد.

در این مراسم علی‌اکبر کی‌پور به عنوان فرماندار جدید تربت‌حیدریه معرفی شد.

نظر شما