شناسهٔ خبر: 51266731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

درب سپاه به روی همه مبلغان دینی و روحانیت باز است

سردار رفیعی آتانی گفت: درب سپاه به روی همه مبلغان دینی و روحانیت باز است و ان شاالله خداوند متعال کمک کند نماز را آنگونه که شایسته است اقامه کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار«رستمعلی رفیعی آتانی» در همایش نماز نیروهای مسلح استان که امروز (چهارشنبه ۱۷ آذر) در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: طرح منزلت نماز از سال ۸۹ ابلاغ شد و در سپاه استان این طرح به اجرا درآمد و جلسات طرح منزلت نماز به صورت منظم برگزار شد که ۱۶۰ جلسه با ۵۲۸ مصوبه را داشتیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: نتیجه این طرح مدیریت بهتر نمازخانه ها، تجهیز نمازخانه ها و رفع مسائل و مشکلات موجود، ترویج فرهنگ شرکت در نماز جماعت، تجلیل از خادمان و سفیران نماز و برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوعات دینی و مذهبی بود و از سال ۸۹ تا ۹۲ همایش های متعددی در حوزه طرح منزلت نماز برگزار شد.  

 

وی عنوان کرد: ما در سپاه صاحب الامر (عج)از ظرفیت داخل و خارج سپاه استفاده می کنیم و از عالمان شهرمان در سپاه و پایگاه و حوزه بهره برده و درب سپاه به روی همه مبلغان دینی و روحانیت باز است و حضورشان را در در کنار همه برادران بسیجی در همه مواقع  می بینیم ان شاالله خداوند متعال کمک کند نماز را آنگونه که شایسته است اقامه کنیم.

 

در ادامه نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اظهار کرد: حضرت علی (ع) فرموده اند وقت نماز، وقت زیارت خداوند متعال است و به تعبیر علامه جوادی آملی نماز زیارت نامه خداوند متعال است.

 

حجت الاسلام «علی معبودی» اضافه کرد: امام خمینی (ره) فرمودند نماز خوب، فحشا و منکر را از امتی بیرون می کند و مقام معظم رهبری هم در خصوص اهمیت نماز فرموده اند نماز به معنای واقعی کلمه عمود دین است یعنی اگر عمود نباشد سقف فرو می ریزد.

 

وی عنوان کرد: مفتخر هستیم در آستانه ولادت حضرت زینب (س)، همایش طرح منزلت نماز نیروهای مسلح استان را با موضوع نماز نماد اقتدار و معنویت در دیار ۳ هزار شهید و علمای بزرگی همچون آیت الله باریک بین و آیت الله شالی به میزبانی سپاه قزوین با همکاری و مساعدت مسئولان لشکری و استانی برگزار می کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: این همایش با هدف ترویج هرچه بیشتر فریضه نماز، نقش نماز در تمامی ساختارها و سازمان های نظام اسلامی به ویژه در نیروهای مسلح، نماز کانون تولید قدرت به ویژه در نیروهای مسلح و تجلیل از خادمان نماز در عرصه های مختلف برگزار شده است.

 

پایان پیام/293

نظر شما