شناسهٔ خبر: 51263734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در سپاه قزوین:اقامه نماز، باعث اقتدار و معنویت می‌شود

قزوین - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: نماز زیارت نامه خداوند متعال است و اقامه آن باعث اقتدار و معنویت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی معبودی روز چهارشنبه در همایش منزلت نماز استان قزوین، اظهار داشت: نماز بزرگترین یاد خداوند متعال است و امام علی (ع) در تفسیر قد قامت الصلاه فرمودند وقت نماز وقت زیارت خداوند است و به تعبیر علامه جوادی آملی زیارت نامه خداوند متعال است.
وی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند که نماز خوب فحشا و منکر را از امت بیرون می کند و رهبر معظم انقلاب هم فرمودند نماز به معنای واقعه کلمه عمود دین است و اگر وجود نداشته باشد دین به سختی فرو می ریزد.
این مسوول گفت: از اینکه در ایام ولادت حضرت زینب (س) این همایش با عنوان نماز، نماد اقتدار و معنویت برگزار می شود بسیار خرسند هستیم و امیدواریم منجر به اثرگذاری مطلوبی در سطح جامعه و نیروهای مسلح شود.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اضافه کرد: این همایش با اهداف ترویج هر چه بیشتر فریضه نماز، نقش نماز در تمام ساختارها و سازمان های نظام اسلامی، کانون تولید قدرت به ویژه در بین نیروهای مسلح و تجلیل از خادمان نماز در عرصه های مختلف برگزار می شود.

نظر شما