شناسهٔ خبر: 51230564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدال طلای وزنه‌بردار کرمانشاهی در رقابت‌های پارآسیایی  

فاطمه احمدیان

رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از قهرمانی وزنه بردار معلول کرمانشاهی در رقابت های پارآسیایی بحرین خبرداد.

صاحب‌خبر -

عزت الله پرنیان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری چهارمین دوره بازی های پارآسیایی 2021 جوانان، اظهارکرد: در این رقابت ها به میزبانی کشور بحرین، ورزشکارانی از کشورهای مختلف در 9 رشته باهم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه تیم وزنه برداری ایران با حضور ورزشکاری از کرمانشاه به این رقابت ها اعزام شده است، افزود: مانی سعیدی وزنه بردار جوان کرمانشاهی در دسته 97 کیلوگرم در این رقابت ها حضور پیدا کرد.

رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از قهرمانی این وزنه بردار کرمانشاهی در این رقابت ها خبرداد و گفت: مانی سعیدی در دسته 97 کیلوگرم با  مهار وزنه 135 کیلوگرم در وزن خود به مقام قهرمانی رسید و مدال طلا کسب کرد.

وی در ادامه به حضور علیرضا ایزدی دیگر وزنه بردار معلول کرمانشاهی رده سنی بزرگسالان در رقابت های قهرمانی جهان در کشور گرجستان اشاره کرد و گفت: این ورزشکار ملی پوش علیرغم رکوردشکنی های خوبی که در تمرینات داشت، اما به دلیل تغییر وزن نتوانست دراین رقابت ها کسب مدال داشته باشد.

به گفته این مسئول، این ورزشکار کرمانشاه به مدال نقره تیمی این رقابت ها دست یافت.

انتهای پیام

نظر شما