شناسهٔ خبر: 51235432 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خبرهایی از ورزش کرمانشاه/از قهرمانی وزنه بردار معلول تا دعوت به اردوی تیم ملی

رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از قهرمانی وزنه بردار معلول کرمانشاهی در رقابت‌های پاراآسیایی بحرین خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عزت الله پرنیان رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ جوانان، گفت : در این رقابت‌ها به میزبانی کشور بحرین، ورزشکارانی از کشور‌های مختلف در ۹ رشته باهم رقابت می‌کنند.

او با بیان اینکه تیم وزنه برداری ایران با حضور ورزشکاری از کرمانشاه به این رقابت‌ها اعزام شده است، گفت : مانی سعیدی وزنه بردار جوان کرمانشاهی در دسته ۹۷ کیلوگرم در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولین استان کرمانشاه از قهرمانی این وزنه بردار کرمانشاهی در این رقابت‌ها خبرداد و افزود: مانی سعیدی در دسته ۹۷ کیلوگرم با مهار وزنه ۱۳۵ کیلوگرم در وزن خود به مقام قهرمانی رسید و مدال طلا کسب کرد.

او به حضور علیرضا ایزدی دیگر وزنه بردار معلول کرمانشاهی رده سنی بزرگسالان در رقابت‌های قهرمانی جهان در کشور گرجستان اشاره کرد و افزود: این ورزشکار ملی پوش علیرغم رکوردشکنی‌های خوبی که در تمرینات داشت، اما به دلیل تغییر وزن نتوانست دراین رقابت‌ها کسب مدال داشته باشد.

به گفته این مسئول، این ورزشکار کرمانشاه به مدال نقره تیمی این رقابت‌ها دست یافت.

اعلام اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کبدی

اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی کبدی مردان و زنان ایران اعلام شد که در میان افراد دعوت شده نام هست ورزشکار کرمانشاهی نیز به چشم می‌خورد.

سعید حسینی، میلاد احمدی، محمد قربانی و محمد صابر فرهادی در بخش آقایان و اسما فخری، سحر یاری، اسما باباخانی و پریا رستمی در بخش بانوان ورزشکاران کرمانشاهی دعوت شده به اردوی تیم ملی کبدی را تشکیل می‌دهند.

اردوی تیم ملی آقایان از امروز ۱۵ آذر در شهر سنندج آغاز شده و تا ۲۴ همین ماه ادامه خواهد یافت.

 اردوی بانوان نیز طی ۲ مرحله برگزار خواهد شد که اسما فخری از کرمانشاه در اردوی نخست از ۱۶ تا ۲۳ آذرماه و سحریاری، اسما باباخانی و پریا رستمی نیز در اردوی دوم که از ۲۵ آذر تا دوم دی برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

دعوت از ۲ ورزشکار و یک مربی کرمانشاهی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری

از سوی فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان،۲ ورزشکار و یک مربی کرمانشاهی به اردوی اماده سازی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

علیرضا شیری، رامین اکبری به عنوان ورزشکار و سیامک ادبی به عنوم کمک مربی نفرات دعوت شده از کرمانشاه به اردوی تیم ملی جوانان هستند.

اردوی تیم ملی سرعت و نیمه استقامت دوچرخه سواری ایران جهت شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو از فردا ۱۶ آذرماه در شهر رشت آغاز خواهد شد و تا سوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری مسابقات کشتی فرنگی انتخابی استان

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه به برگزاری مسابقات کشتی فرنگی انتخابی استان جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و گفت: در پایان این رقابت‌ها تیم کرمانشاه با کسب ۲۰۵ امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

منصور کیانی بااشاره به برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان استان، افزود: این رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ آذر در محل خانه کشتی کرمانشاه برگزار شد.

او افزود: در این رقابت‌ها ۸۷ ورزشکار در قالب شش تیم از شهرستان‌های مختلف استان حضور داشتند که در ۱۰ وزن با هم رقابت کردند.

دبیر هیات کشتی استان کرمانشاه درخصوص نتایج این رقابت‌ها گفت: در پایان این رقابت‌ها تیم کرمانشاه با کسب ۲۰۵ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های اسلام آبادغرب با ۱۶۵ امتیاز دوم و سنقر با کسب ۹۵ امتیاز سوم شدند .

انتهای پیام/د

نظر شما