شناسهٔ خبر: 51228684 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان نروژ:

تیم ایران با قلبش بازی کرد/ حضور در مسابقات جهانی الهام بخش است

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان نروژ با تمجید از عملکرد تیم ملی هندبال بانوان ایران حضور بانوان ایرانی در رقابت‌های قهرمانی جهان را الهام‌بخش دانست و عملکرد آنها را تحسین کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، «توریر هرگیرسون» سرمربی تیم ملی هندبال بانوان نروژ در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال، با تمجید از عملکرد ملی‌پوشان ایران در مصاف با نروژ خاطر نشان کرد: دختران ایران با قلبشان مقابل نروژ بازی کردند و نمایش خوبی را از خود بر جای گذاشتند.

او در مورد دیدار تیم ملی هندبال بانوان نروژ با تیم ملی ایران تاکید کرد: به هر حال تفاوت میان دو تیم زیاد بود، ما یکی از بهترین تیم‌های جهان هستیم ولی باید در نظر داشت که مقابل تیمی بازی می‌کردیم که اولین تجربه حضورش در رقابت‌های قهرمانی جهان بود. دختران ایرانی با قلبشان بازی کردند و نمایش خوبی داشتند.

سرمربی تیم ملی هندبال نروژ با تاکید بر احترام گذاشتن خود شاگردانش به پوشش حجاب بانوان ملی‌پوش ایران، گفت: ما برای ملی‌پوشان ایران و پوشش حجاب آنها احترام قائلیم؛ اینکه تیمی مسلمان به رقابت‌های قهرمانی جهان راه یافته اتفاقی تاریخ ساز برای تیم‌های مسلمان است و مفتخر بودیم که توانستیم مقابلشان بازی کنیم.

او در پاسخ به این سئوال که آینده تیم ملی بانوان ایران را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ خاطر نشان کرد: کلید پیشرفت بانوان هندبالیست ایران تمرین بیشتر و دیدار مقابل تیم‌های باکیفیت است. اگر تلاش کنند مطمئناً پیشرفت هم خواهند کرد و مهم‌ترین نکته مصاف آنها با تیم‌های برتر دنیاست. مطمئن باشید این حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان می‌تواند برای تیم ملی هندبال بانوان ایران الهام بخش باشد.

سرمربی تیم ملی هندبال نروژ همچنین با تمجید از عملکرد دروازه‌بان تیم ایران در مقابل نروژ، افزود: تیم ایران دروازه‌بان بسیار خوب و باکیفیتی دارد. البته اکثر بازیکنان تیم ایران سرعت، تکنیک و چابکی بالایی دارند.

هرگیرسون در پایان در مورد هدف تیم نروژ در مسابقات قهرمانی جهان نیز گفت: ما یک رؤیا داریم، جنگیدن برای مدال طلا! قطعاً این هدف آسانی نیست و در این میان رقبای دشواری را پیش رو داریم. ما ملزم به نمایش بهترین عملکرد در هر بازی داریم.

نظر شما