شناسهٔ خبر: 51117297 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حنفی:

گلزنی به پرسپولیس و استقلال حس خوبی دارد

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت گفت: پرسپولیس و استقلال ویترین‌های لیگ برتر هستند و گلزنی به این تیم‌ها حس خوبی دارد.

صاحب‌خبر -

مهدی حنفی، هافبک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره بازی تیمش با استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود، اما متاسفانه مساوی کردیم و نتوانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. بازی را هجومی شروع کردیم و برای ۳ امتیاز وارد زمین شدیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم. در فوتبال ایران عقب نشینی بعد از گل طبیعی است. پس از گل ما استقلال بازی را به دست گرفت، اما در نیمه دوم بازی جانداری ارائه کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم، اما متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.  

حنفی درباره گلی که برابر استقلال به ثمر رساند گفت: استقلال و پرسپولیس ویترین‌های لیگ ایران هستند و گلزنی به این تیم‌ها حس خوبی دارد.  

هافبک صنعت نفت آبادان درباره بازی هفته بعدی تیمش برابر پیکان عنوان کرد: برابر پیکان محکوم به برد هستیم، زیرا در بازی‌های گذشته نتایج ضعیفی کسب کردیم. امیدوارم در زمین خودمان ۳ امتیاز را بگیریم و هواداران‌مان را شاد کنیم.  

او درباره شرایط مالی تیمش گفت: تاکنون هزار تومان دریافتی نداشته ایم. به خاطر دل هواداران با جان و دل بازی می‌کنیم، اما متاسفانه در این مدت فقط وعده وعید شنیدیم. همچنان برای هواداران بازی می‌کنیم، اما امیدوارم مشکلات صنعت نفت زودتر برطرف شود، زیرا بازیکنان هم به غیر از فوتبال راه درآمد دیگری ندارند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

نظر شما