شناسهٔ خبر: 51188085 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

منصوریان:

دچار مشکل گل نزدن هستیم و باید بهتر شویم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بازی تیمش با پیکان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی خانگی تیمش برابر پیکان در نشست خبری پس از بازی اظهار داشت: بازی برابری را شاهد بودیم. پیکان موقعیت تک به تک نداشت، اما نیمه اول بهتر از ما بود. در ۱۵ دقیقه پایانی بازی دوباره به فرم ایده آل خودمان بازگشتیم، اما موقعیت سوزی کردیم.

منصوریان در ادامه گفت: ما در ۵ هفته به قرعه‌های بدی خوردیم و با تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم. شما وقتی با تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان بازی می‌کنید باید منتظر تلفات باشید، زیرا بازیکنان آن‌ها برای رسیدن به تیم ملی بازی می‌کنند و ما باید با آن‌ها مقابله کنیم.

سرمربی نفت آبادان با اشاره به مشکلات مالی تیمش گفت: این عادت بد که ۴، ۳ ماه اول فصل تیم نفت باید بی‌پول باشد حتما باید از بین برود، ما نیاز به کمک داریم. هوادار اصلا برایش مهم نیست که شما پول دارید یا نه، و در هر حالت خواستار بهترین نتیجه است. در حال حاضر به تیم ما سخت می‌گذرد. این زنجیره به رده‌های پایین‌تر هم می‌رسد. ما آمدیم که کمک کنیم، اما اکنون ما ماندیم و هواداران و رسانه‌ها و از هیچ جا به ما کمک نمی‌شود.

منصوریان در واکنش به ضعف خط حمله تیمش گفت: ما دچار گل نزدن هستیم و باید بهتر شویم. اگر ضریب پاس‌های اشتباه‌مان پایین بیاید، موقعیت‌ها هم ایجاد می‌شوند.

منصوریان در پاسخ به این سوال که اگر این ضریب اشتباهات تیمش پایین نیاید چه اتفاقی می‌افتد، گفت: شرایط مسابقه فرق دارد، اما مربی همه چیز را بهتر می‌داند. فوتبال همه چیزش به همدیگر وابسته است و این بازیکنانی هم که در تیم حضور دارند زندگی دارند و نباید دغدغه داشته باشند. به نظر من نفت آبادان به مراتب فضایی سنگین‌تر از فضای تراکتور دارد. فشار بیرونی نباید تیم ما را از داخل به هم بریزد. شما وقتی تمریناتتان را دیر شروع می‌کنید، نیاز به زمان دارید که آماده شوید. در کنار این‌ها مسائل مالی هم بسیار مهم هستند، اگر مسائل مالی حل شود، آن وقت دیگر کنترل رختکن از دست ما خارج نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما