شناسهٔ خبر: 51096146 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترفند پنهان کردن وضعیت واتساپ از مخاطبان خاص

وضعیت WhatsApp (که به‌صورت استوری ظاهر می‌شود) به‌طور پیش‌فرض برای همه افراد موجود در فهرست مخاطبان قابل‌ مشاهده است؛ با این‌ حال، ممکن است بخواهیم وضعیت خود را از دوستان خاصی پنهان کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ وضعیت(Status) واتس‌اپ (که به‌صورت استوری ظاهر می‌شود) به‌طور پیش‌فرض برای همه افراد موجود در فهرست مخاطبان قابل‌مشاهده است، اما ممکن است بخواهیم وضعیت خود را از مخاطبان خاصی پنهان کنیم.

برخلاف فیس‌بوک، واتس‌اپ به ما اجازه نمی‌دهد به‌روزرسانی‌های وضعیت خاص را به افراد منتخب محدود کنیم، اما می‌توانیم افرادی را که به‌روزرسانی‌های وضعیت ما را می‌بینند، محدود کنیم.

مراحل مخفی کردن وضعیت واتساپ:

ابتدا باید روی دکمه «تنظیمات» در پایین سمت چپ آیفون بزنیم. در اندروید، باید روی سه‌نقطه عمودی بزنیم و «Settings» را انتخاب کنیم.
«Account» را انتخاب کنید.
بعد، روی «Privacy» ضربه بزنید.
سپس روی «Status» ضربه بزنید.
گزینه «My Contacts Except» را انتخاب کنید و سپس باید مخاطبانی را که می‌خواهیم وضعیت WhatsApp مان را نبینند، انتخاب کنیم.
پس از انتخاب مخاطبان مربوطه، روی «انجام شد» ضربه می‌زنیم.
برای اطمینان دکمه «وضعیت» را در گوشه پایین سمت چپ انتخاب می‌کنیم، روی نماد نمایه خود ضربه می‌زنیم و یک وضعیت جدید اضافه می‌کنیم؛ تا تغییرات جدید را آزمایش کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما