شناسهٔ خبر: 51050012 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر:

بیش از ۵۱ درصد جمعیت شهرستان ملایر دز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: بیش از ۵۱ درصد جمعیت شهرستان ملایر با دریافت دو دز واکسن، در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر محسن ترکاشوند رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر با اشاره به اینکه تا کنون  حدود ۶۸ درصد کل جمعیت شهرستان دز اول و بیش از ۵۱ درصد کل جمعیت شهرستان حدود ۱۵۰ هزار نفر دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند گفت: دز سوم و یادآور نیز به چهار هزار نفر دز تزریق شده است.

او با بیان اینکه هنوز ۵۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان واکسن نزده اند و این موضوع ما را در وضعیت شکننده‌ای قرار می‌دهد، تصریح کرد: برای اینکه به ایمنی برسیم باید حداقل ۸۵ درصد کل جمعیت شهرستان ملایر دز اول و دز دوم واکسن کرونا را تزریق کنند.‌

ترکاشوند با تأکید بر اینکه در حال حاضر وضعیت رنگ بندی، ملایر آبی  است ، ادامه داد: تزریق واکسن، رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همچنان باید در اولویت مردم باشد.

ترکاشوند با بیان اینکه در سطح شهر ملایر ۱۱ مرکز واکسیناسیون و در کل شهر‌ها و روستا‌های تابعه کلیه مراکز جامع سلامت، خانه‌های بهداشت در حال تزریق واکسن کرونا هستندبیان کرد: تا کنون حدود ۸۲ درصد افراد  ۱۲ تا ۱۸ سال در شهرستان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و روند واکسیناسیون ادامه دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: بین ۸۵ تا ۹۰ درصد بیماران کرونایی که فوت می‌کنند یا اصلا واکسن نزده اند و یا دز دوم را دریافت نکرده اند، بنابراین توصیه ما بر تکمیل روند واکسیناسیون و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی است.

انتهای پیام/م

نظر شما