شناسهٔ خبر: 51016940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسابقات تکواندوی بانوان جهان؛

کوثر اساسه به مدال برنز دست یافت

رقابت‌های روز اول از مسابقات آزاد قهرمانی تکواندوی بانوان جهان ۲۰۲۱ امروز در سالن "گرین هال" ریاض برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اولین دوره از مسابقات آزاد قهرمانی تکواندوی زنان ۲۰۲۱ (۴G) جهان با حضور ۱۷۰ تکواندوکار از ۳۱ کشور از ساعت ۹:۳۰ (به وقت تهران) امروز (پنجشنبه چهارم آذرماه) در سالن "گرین هال" ریاض عربستان آغاز شد و به مدت ۳ روز ادامه دارد.

امروز و در روز اول این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۴۶-، ۶۲- و ۷۳+ کیلوگرم برگزار شدند که نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

وزن اول (۴۶- کیلوگرم) /سعیده نصیری

سعیده نصیری، تکواندوکار وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی تکواندوی کشورمان در اولین دیدار خود در مرحله یک شانزدهم نهایی توانست با نتیجه ۱۷ بر ۱۱ ویکتوریا باشکیروا از روسیه را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

در مرحله یک هشتم نهایی سعیده نصیری با نتیجه ۱۸ بر ۲۲ مقابل می‌رئو کانگ از کره جنوبی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وزن پنجم (۶۲- کیلوگرم) / کوثر اساسه

کوثر اساسه، تکواندوکار وزن ۶۲- کیلوگرم کشورمان در اولین دیدار در مرحله یک شانزدهم نهایی با انصراف حریف یونانی خود به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد.

در مرحله یک هشتم نهایی کوثر اساسه توانست با نتیجه ۲۲ بر ۱۶ آشلی کرایولد حریف کانادایی خود را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

در مرحله یک چهارم نهایی کوثر اساسه، ملی پوش تکواندوی کشورمان توانست با نتیجه ۱۵ بر ۵ جان ماگدالنو از اسپانیا را شکست دهد و مدال برنز خود را قطعی کند.

در مرحله نیمه نهایی کوثر اساسه با امتیاز ۷ بر ۶ نتیجه را مقابل پترا اتولبوا واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

وزن پنجم (۶۲- کیلوگرم) /نرگس میرنوراللهی

نرگس میرنوراللهی در اولین دیدار خود در مرحله یک شانزدهم نهایی توانست با نتیجه ۱۰ بر ۷ خولال مریمه، حریف مراکشی خود را شکست دهد و مسیر خود به مرحله یک هشتم نهایی را هموار سازد.

نرگس میرنوراللهی در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۹ بر ۷ مقابل کارولین سانتوس از برزیل شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

وزن هشتم (۷۳+ کیلوگرم) / زینب اسماعیلی

زینب اسماعیلی، تکواندو کار وزن ۷۳+ کیلوگرم کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مقابل کریستیانا آدبایو با نتیجه ۱۲ بر یک شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات آزاد قهرمانی تکواندوی زنان ۲۰۲۱، ۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما