شناسهٔ خبر: 51000470 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسینی:

۹۰ دقیقه بهتر از نساجی بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی تیمش برابر نساجی مازندران توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: خیلی خوشحالم که مهمان مردم خوب مازندران بودیم. از این استان و شهر قائمشهر خاطرات خوبی دارم. پیکان در طول ۹۰ دقیقه بهتر، با‌برنامه‌تر و پُرانرژی‌تر کار کرد؛ اما ۲ گل روی اشتباهات فردی دریافت کردیم. در این زمین سخت که نمی‌شود روی آن فوتبال بازی کرد، یک بر صفر عقب بودیم و بازی را برگرداندیم که این شاهکار بازیکنان ما بود.

سرمربی پیکان با انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه شهدای ساری گفت: بازیکنان ما در این شرایط خیلی خوب بازی کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم. امیدوارم مسئولان فکری به حال استان قهرمان پرور مازندران کنند. حیف است که امکانات ورزشی مازندران این طور باشد. مازندران در ورزش ما آبروداری می‌کند.

حسینی در خصوص سر و صدای نیمکت این تیم گفت: من آدم شلوغ کاری نیستم و ۲ سال در نساجی کار کردم. زمانی که بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار می‌شوند، نباید چند لیدر وارد ورزشگاه شوند و فحاشی کنند. صدای توهین این افراد به نیمکت ما رسید. آن‌ها اجازه ورود به ورزشگاه را نداشتند.

او درباره اعتراض خود به عملکرد داوری گفت: زمین بازی ناهموار بود و زمانی که بازی، فیزیکی می‌شود هر ۲ تیم به تصمیمات داور اعتراض می‌کنند. مدافع نساجی در محوطه جریمه روی بازیکن ما خراب شد و آنالیزور‌های پیکان گفتند که خطای محرز اعلام نشد. به داوران که فشار زیادی را تحمل کردند، خسته نباشید می‌گویم.

حسینی درباره غیبت عوامل پیکان در نشست هماهنگی پیش از بازی بیان کرد: هتل ما در بابلسر بود و یک ساعت و ۱۵ دقیقه تا محل برگزاری این جلسه فاصله داشتیم. عرض جاده خیلی کم است.

سرمربی پیکان در واکنش به خوشحالی خود رو به نیمکت تیم حریف و ناراحتی عوامل نساجی مازندران گفت: اعضای تیم نساجی رفقای من هستند و من عاشق مازندران هستم. به خاطر این اتفاق عذرخواهی می‌کنم. من به سمت نیمکت نساجی خوشحالی نکردم. 

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما