شناسهٔ خبر: 50994719 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارائه خدمات به کشاورزان حمیدیه با داشتن کارت واکسن کرونا

فرماندار حمیدیه گفت: خدمات به کشاورزان تنها با داشتن کارت واکسیناسیون کرونا ارائه می‌شود لذا لازم است کشاورزان نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه گفت: خدمات به کشاورزان در این شهرستان تنها با داشتن کارت واکسیناسیون کرونا ارائه می‌شود بنابراین لازم است کشاورزان نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند کشاورزان  باید نهایت دقت و تلاش را برای انجام واکسیناسیون این قشر انجام داد.

او بیان داشت: اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا برای ترغیب مردم به انجام واکسیناسیون با استفاده از ظرفیت و مشاوره تخصصی حوزه بهداشت و درمان و با بهره گرفتن از ظرفیت بسیجیان، نخبگان، دانشگاهیان، شیوخ و ائمه جماعات، رسانه‌ها، اصناف و ورزشکاران برای تشویق مردم به انجام واکسیناسیون و کاهش ترس کاذب ناشی از تزریق واکسن اقدام موثر داشته باشند.

هاشمی افزود: باید نهایت تلاش را برای جلوگیری از ورود به پیک دیگر کرونا انجام داد؛ وضعیت کرونا در حمیدیه شکننده شده است و باید از شیوع این بیماری جلوگیری کرد و ارائه خدمات در ادارات و بانک‌های این شهرستان باید تنها با ارائه کارت واکسیناسیون باشد و مدیران مربوطه به این امر دقت و حساسیت لازم را داشته باشند.

فرماندار حمیدیه تصریح کرد: می‌توان از حوزه بانوان در امر تشویق و ترغیب مردم برای انجام واکسیناسیون استفاده کرد و  امور بانوان فرمانداری برنامه‌های متنوعی را با کمک بانوان حمیدیه برای ترغیب مردم به انجام واکسن ارائه کند.

این مقام مسئول ادامه داد: تکمیل واکسیناسیون دانش آموزان نیز ضروری است و لازم است مرکز بهداشت، و آموزش و پرورش در تهیه آمار دقیق واکسیناسون دانش‌آموزان و کنترل حضور آنان در کلاس درس نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/م

نظر شما