شناسهٔ خبر: 50803788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده قرارگاه تاکتیکی تفحص شهدا در شمال غرب کشور:

پیکر مطهر ۱۳۰۰ شهید کشور همچنان مفقودالاثر هستند

سنندج- فرمانده قرارگاه تاکتیکی تفحص شهدا در شمال غرب کشور گفت: پیکر مطهر ۳۰۰ شهید که توسط گروهک های ضد انقلاب به شهادت رسیده اند و یک هزار شهید دوران دفاع مقدس همچنان مفقودالاثر هستند.

صاحب‌خبر -

سردار داوود مهاجر در حاشیه مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید فاطمه اسدی در سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش نیروهای جهادگر ما در کمیته مفقودین قرارگاه تاکتیکی تفحص شهدا در شمال غرب کشور پیکر شهیده فاطمه اسدی پس از ۳۷ سال به آغوش خانواده‌اش بازگشت و طی چند روز اخیر این شاهد موج بزرگ فرهنگی در مراسم‌های تشییع این شهیده بزرگوار هستیم.

وی افزود: تفحص شهدا و برپایی کاروان‌های راهیان نور دو حرکت فرهنگی ماندگار پس از دوران دفاع مقدس بود که به گفته رهبر معظم انقلاب موجب حفظ ارتباط بین مردم و دوران دفاع مقدس شد.

سردار مهاجر خاطرنشان کرد: تفحص بانوی شهیده فاطمه اسدی نیز در کشور موج گسترده فرهنگی را ایجاد کرد و تشییع گسترده ایشان در نقاط مختلف ایران نشان داد که همه ایرانیان به وجود شهدا فارغ از هرگونه مذهب و نژادی می بالند.

وی افزود: آمدن پیکر شهیده فاطمه اسدی پس از ۳۷ سال نشان داد که مردم ایران همواره رهرو راه شهدا هستند و گروهک‌های ضدانقلاب همچنان در بین مردم منفورند و اقدامات ضد انسانی آنها برای همیشه تاریخ محکوم است.

سردار مهاجر تصریح کرد: گروهک‌های ضدانقلاب هیچگاه جایگاه مردمی نداشته‌اند و ادعاهای آنها تنها در حد شعار بوده است چرا که اقدام غیرانسانی گروهک ضدانقلاب با این بانوی شهیده به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی تفحص شهدا در شمال غرب کشور گفت: پیکر مطهر ۳۰۰ شهید مهاجر و انصار که توسط گروهک‌های ضدانقلاب به شهادت رسیده‌اند همچنان مفقودالاثر است و بر اساس اطلاعات مردمی همچنان به دنبال این بزرگواران می‌گردیم و تفحص شهدا در شمال غرب کشور ادامه دارد.

سردار مهاجر افزود: قریب به هزار شهید مفقودالاثر مربوط به دوران دفاع مقدس نیز داریم که تفحص این بزرگواران در نوار مرزی و داخل خاک عراق ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌هایی که با مسئولان اقلیم کردستان عراق کرده‌ایم در حال تفحص پیکر مطهر شهدا هستیم و طی چند روز اخیر نیز پیکر چندین شهید بزرگوار دیگر را تفحص کرده‌ایم که امور مرتبط به شناسایی آنها در حال اجراست.

نظر شما