شناسهٔ خبر: 50444111 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

قیمت فعلی گوشی شیائومی نوت ۸ در بازار

صاحب‌خبر -
گروه اقتصادی: نسخه ۲۰۲۱ گوشی Redmi Note ۸ به اندروید ۱۱ مجهز شده است. اما قیمت گوشی نوت ۸ شیائومی امروز چند است؟نخستین مدل گوشی نوت ۸ شیائومی در سال ۲۰۱۹ عرضه شد و به سبب استقبال گرم خریداران، کمپانی چینی تصمیم گرفت تا نسخه جدیدتر آن را در سال ۲۰۲۱ روانه بازار کند. امکانات پیشرفته این اسمارت فون در کنار قیمت نسبتا پایین باعث شده تا توجه بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند به این محصول جلب شود.

نوت ۸ جدید شیائومی به نمایشگر ۶.۳ اینچی ISP LCD مجهز بوده و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این پنل به وسیله فناوری گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.تراشه هلیو G۸۵ مدیاتک با لیتوگرافی ۱۲ نانومتری به همراه پردازنده هشت هسته‌ای و گرافیک مالی G۵۲ مسئولیت محاسبات و پردازش‌های گوشی شیائومی جدید بر عهده دارد.

این گوشی اقتصادی از سیستم دوربین چهارگانه استفاده می‌کند که شامل لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکروی ۲ مگاپیکسلی و همچنین لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در پنل جلو نیز وظیفه عکس‌برداری از نمای جلو را بر عهده دارد.از دیگر امکانات ردمی نوت ۸ می‌توان به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از کارت حافظه MicroSDXC، بلوتوث ۵.۲، USB نوع C و پشتیبانی از OTG و ... اشاره کرد.

قیمت فعلی گوشی شیائومی نوت ۸ در بازار
نوت ۸ در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی عرضه شده و مدل ۴/۶۴ با قیمت اولیه ۱۹۹.۵ دلار هم‌اکنون در آمازون به فروش می‌رسد. قیمت گوشی ردمی نوت ۸ شیائومی در فروشگاه‌های ایرانی در محدوده ۴۳۵۰۰۰۰۰ (در دیجی کالا) تا ۵۴۵۰۰۰۰ تومان (در سایر فروشگاه‌های آنلاین) متغیر است.

برچسب‌ها:

نظر شما