شناسهٔ خبر: 50424647 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

۵۰ میلیارد تومان طرح برق رسانی در پلدختر اجرا می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۵۰ میلیارد تومان برای شهرستان پلدختر تصویب شده و طرح‌های آن در دست اجرا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: ۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات توانیر، سیلاب و وزارت نیرو برای شهرستان پلدختر تصویب شده و طرح‌های آن در دست اجرا است.

فریدون خودنیا  در حاشیه جلسه بررسی مسایل و مشکلات شهرستان پلدختر در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین مرکزی به عنوان استان معین در پلدختر، طرح‌هایی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان اجرا می‌کند.

او تصریح کرد: در مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات توانیر، بحران سیلاب و وزارت نیرو برای لرستان تصویب شد که نیمی از این مبلغ در پلدختر هزینه می‌شود.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: خساراتی در سیل فروردین‌ماه ۱۳۹۸ به زیرساخت و شبکه‌های برق پلدختر وارد و با تلاش‌های انجام شده حدود ۱۰۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط در این شهرستان اصلاح و استاندارد شده است.

خودنیا افزود: علاوه بر این، طرح‌هایی جهت تقویت شبکه‌های برق شهرستان پلدختر با پیش‌بینی رفع اشکالات این حوزه طی ۱۲ سال آینده احداث شده است.

او با بیان اینکه پروژه‌های حوزه برق پلدختر حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اضافه کرد: تلاش می‌شود طرح‌های در دست اقدام با تزریق نقدینگی به پیمانکاران و پیگیری همه مسوولان، تا قبل از پیک بار تابستان ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تصریح کرد: چهار هزار چراغ برق جهت ایجاد روشنایی در سطح شهرستان پلدختر نصب شده است.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما