شناسهٔ خبر: 50416452 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مجلس: دولت به نوسازی مدیریتی نیاز دارد

شیراز-ایرنا- نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت به نوسازی مدیریتی نیاز دارد، گفت: باید به دولت سیزدهم فرصت دهیم که مدیران شایسته را به کار گیرد.

صاحب‌خبر -

بنا بر گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا، ابراهیم عزیزی چهارشنبه در آیینی که به مناسبت هفته وحدت در شهرک سعدی شیراز برگزار شد، افزود: مدیران فسادستیز، مردمی، پاکدست، ارزشی و خدوم باید زمام امور را در دست گیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بخش قانونگذاری مجلس یازدهم تمام توان خود را بر حل مشکلات مردم و موضوعات مهم و محوری به کار بسته است.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: در مقطعی در سال نخست شروع به کار مجلس یازدهم، با دولتی کم توان مواجه بودیم؛ دولتی که توانایی اجرای مصوبات مجلس را نداشت.
عزیزی ادامه داد: قانون جهش مسکن، مالیات بر خانه‌های خالی، تسهیل کسب و کار، قانون لغو تحریم‌ها و... در مجلس یازدهم تصویب شده است و با اجرای آنها می توان امیدوار بود که بسیاری از مشکلات مردم حل و فصل شود.
او با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه استان فارس اظهار داشت: در فارس چند پروژه بزرگ همچون انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس کلید خورده است؛ پروژه‌ای که نزدیک به ۴۰هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.
عزیزی اضافه کرد: در این پروژه بزرگ تخصیص آب به فارس۲۹۰میلیون لیتر بود که با رایزنی‌های انجام شده، این میزان را به ۴۰۰میلیون لیتر یعنی تقریبا به سه برابر نیاز سالانه شهرستان شیراز رساندیم که یک کار زیربنایی و مهم بود.
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه نیاز سالانه شهرستان شیراز به آب حدود ۱۵۰میلیون متر مکعب است، گفت: در حوزه ریل و راه با رایزنی‌های انجام شده قطعه یک و دو راه‌آهن شیراز بوشهر به مناقصه رفته و راه آهن شیراز گل‌گهر نیز از ماده ۴۸خارج شد و دوباره به جریان افتاد ضمن اینکه آزادراه شیراز اصفهان تا ۶ ماهه نخست ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما