شناسهٔ خبر: 50415769 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بارش‌های پراکنده و برف خفیف غرب اصفهان را فرامی‌گیرد/ استقرار هوای سرد در شمال شرق استان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: روز جمعه و شنبه با گذر موجی ناپایدار شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق غربی استان بارش‌های پراکنده و ریزش برف خفیف در ارتفاعات استان خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

ابراهیم هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز و فردا بر روی استان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان صاف تا کمی ابری در بعدازظهر گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: روز جمعه و شنبه با گذر موجی ناپایدار شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق غربی استان بارش‌های پراکنده و ریزش برف خفیف در ارتفاعات استان خواهیم بود.

هنرمند با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در مناطق شمال شرق استان یک تا ۳ درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوی شهر اصفهان ۲۳ و کمینه فردا ۴ درجه سانتی‌گراد و زواره با ۲۴ و بوئین میاندشت با منفی ۴ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

نظر شما