شناسهٔ خبر: 50303944 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز رقابت‌های دوومیدانی دختران باشگاه‌های کشور در خرم‌آباد

رقابت‌های دوومیدانی نوجوانان و جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش دختران باحضور ۲۰۰ ورزشکار روز پنجشنبه در خرم‌آباد آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، رییس هیات دوومیدانی لرستان اظهار کرد: این مسابقات به مدت ۲ روز در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می‌شود و امروز ورزشکاران در رشته‌های هفت‌گانه، پرش با نیزه و پرتاب نیزه با هم رقابت می‌کنند.

او با بیان اینکه برای اولین بار مسابقات دوومیدانی بانوان در رده سنی جوانان و نوجوانان نیز برگزار می‌شود، افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از این رقابت‌ها شده و ۱۲ تیم باشگاهی، ۸ تیم لیگ برتر و ۳ هیات به صورت دسته‌جات لیگی در این مسابقات حضور دارند.

رئیس هیات دوومیدانی لرستان بیان کرد: پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به‌عنوان میزبان با یک تیم مدعی وارد و از همان وسایل باکیفیت رقابت مردان برای بانوان البته با استاندارد‌های ویژه استفاده شده است.

سپهوند بیان کرد: در حوزه بانوان ورزشکاران توانمندی وجود دارد که از بین دختران دو تیم A و B برای مسابقات نوجوانان آسیا در کشور کویت انتخاب خواهند شد.

او ادامه داد: امیدواریم بعد از اینکه افراد منتخب مشخص شدند اردو‌های خوب و تخصصی به صورت جداگانه برای حوزه بانوان داشته باشیم.

رئیس هیات دوومیدانی لرستان با اشاره به انجام اولین مرحله گزینش تیم‌ها گفت: در رده نوجوانان و حتی جوانان برای مسابقات جهانی سال آینده در کشور کلمبیا نیز مرحله اول انتخاب را داریم و امیدواریم بچه‌ها بتوانند گام اول را محکم بردارند.

به گفته سپهوند در حوزه بانوان ۲۰۰ ورزشکار در ۲۴ ماده با هم رقابت می‌کنند و امیدواریم لرستان بتواند موفقیت خوبی کسب کند.

 

انتهای پیام/ر

نظر شما