شناسهٔ خبر: 50299796 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آغاز رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های دختران کشور در خرم آباد

رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش دختران به میزبانی خرم آباد آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان؛  سیاوش سپهوند رئیس هیات دوومیدانی لرستان با اشاره به رقابت‌های دوومیدانی باشگا‌ه‌های کشور که به میزبانی خرم آباد درحال برگزاری است ، اظهار کرد: این مسابقات در دو روز ۲۹ و ۳۰ مهر جاری در حال برگزاری هستند و امروز ورزشکاران در رشته‌های هفت‌گانه، پرش با نیزه و پرتاب نیزه با هم رقابت می‌کنند.

او با بیان اینکه برای اولین بار مسابقات دوومیدانی بانوان در رده سنی جوانان و نوجوانان نیز برگزار می‌شود، افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از این رقابت‌ها شده و ۱۲ تیم باشگاهی، ۸ تیم لیگ برتر و ۳ هیات به صورت دسته‌جات لیگی در این مسابقات حضور دارند.

سپهوند تصریح  کرد: پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد به‌عنوان میزبان با یک تیم مدعی وارد و از همان وسایل باکیفیت رقابت مردان برای بانوان البته با استانداردهای ویژه استفاده شده است.

رئیس هیات دوومیدانی لرستان خاطرنشان کرد: در حوزه رده‌های پایه از وسایل تخصصی دوومیدانی با استانداردهای روز دنیا استفاده شده و امیدواریم در این دو روز برای تیم‌هایی که آمده‌اند میزبان خوبی باشیم و نتایجی که برای رقابت آقایان حاصل شد در مسابقات بانوان نیز شاهد و ارتقای رکورد را در این حوزه داشته باشیم.

او با بیان اینکه در حوزه بانوان ورزشکاران توانمندی هستند که از بین دختران دو تیم Aو B برای مسابقات نوجوانان آسیا در کشور کویت انتخاب خواهند شد.

سپهوند ادامه داد: امیدواریم بعد از اینکه افراد منتخب مشخص شدند اردوهای خوب و تخصصی به صورت جداگانه برای حوزه بانوان داشته باشیم.

رئیس هیات دوومیدانی لرستان با اشاره به انجام اولین مرحله گزینش تیم‌ها گفت: در رده نوجوانان و حتی جوانان برای مسابقات جهانی سال آینده در کشور کلمبیا نیز مرحله اول انتخاب را داریم و امیدواریم بچه‌ها بتوانند گام اول را محکم بردارند.

به گفته او در حوزه بانوان ۲۰۰ ورزشکار در ۲۴ ماده با هم رقابت می‌کنند و امیدواریم لرستان بتواند موفقیت خوبی کسب کند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما