شناسهٔ خبر: 50286333 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عاقبت عبور از وسط اتوبان شلوغ + فیلم (۱۵+)

دو زن عابر پیاده که قصد عبور از وسط اتوبان شلوغ را داشتند به شکلی وحشتناک دچار حادثه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از اقدامات خطرناک برخی از عابران پیاده عبور از عرض جاده‌ها و اتوبان‌های شلوغ است. بعضا دیده می‌شود با وجود نصب پل عابر پیاده باز این افراد بر تصمیم اشتباه خود پافشاری کرده و از عرض اتوبان عبور می‌کنند. اقدامات خطرناکی که در برخی موارد حوادث تلخ و جبران ناپذیری را رقم می‌زند. مانند حادثه تصادفی که به تازگی در یکی از اتوبان‌های هند رخ داد.

در این حادثه دو زن عابر قصد عبور از عرض اتوبان را داشتند که دچار حادثه شدند. در این حادثه انحراف یک خودرو به سمت حاشیه اتوبان و برخورد با این دو زن فاجعه آفرید. در این حادثه که در ساعت ۴.۵۹ دقیقه روز ۱۸ اکتبر رخ داد یکی از این دو زن جان خود را از دست داد و دیگری دچار جراحت شدید شد. این اتفاق در یکی از اتوبان‌های منطقه «جالاندهار» واقع در پنجاب هند رخ داد.

بیشتر بخوانید

ویدئویی که توسط دوربین‌های اتوبان تهیه شده چگونگی وقوع این حادثه تلخ را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که این دو زن در حاشیه اتوبان ایستاده و قصد عبور از عرض آن را دارند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد یک خودروی سفید رنگ به سمت راست حاشیه اتوبان منحرف شده و با شدت زیادی به این دو نفر برخورد می‌کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی مرگ یکی از این دو زن در محل حادثه مورد تایید قرار گرفت. زن دیگر نیز در حالی که شدیدا مجروح شده بود با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

<div id="video-display-embed-code_14946551"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7935226/14946551?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما