شناسهٔ خبر: 50236300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان؛

حفاظت از دین مقدس اسلام وظیفه اصلی شیعه و سنی است

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان‌اینکه نگهبانی از دین مقدس اسلام وظیفه اصلی شیعه و سنی است، گفت: وحدت و همدلی شیعه و سنی دشمن را در رسیدن به اهداف‌اش ناکام گذاشته و ضعیف می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» امروز(دوشنبه، ۲۶ مهر) در همایش استانی وحدت که با حضور علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن شهرستان‌های آستارا، تالش و رضوانشهر در محل سالن نبی‌اکرم(ص) دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد،اظهارکرد: هفته وحدت یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان‌اینکه در سایه وحدت و همدلی به آسایش و آرامش می‌رسیم، افزود: نگهبانی از دین مقدس اسلام وظیفه اصلی شیعه و سنی است.

 

وی با اشاره به اینگه اگر برائت از دشمن اصلی و مشترک شیعه و سنی جدی نباشد وحدت جدی اتفاق نمی‌افتد، تصریح‌کرد: وحدت و همدلی شیعه و سنی دشمن را در رسیدن به اهداف‌اش ناکام گذاشته و ضعیف می‌کند.

 

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان‌اینکه به وضوح مشاهده می‌شود که رژیم جعلی صهیونیستی علیه کشورمان توطئه و فتنه‌انگیزی می‌کند، گفت: همه مسلمین باید در مقابل این رژیم جعلی با هم متحد شوند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مدتی است که در کشور همسایه جمهوری آذربایجان به فتنه‌انگیزی می‌پردازد، افزود: رژیم صهیونیستی این را بداند فتنه‌انگیزی‌هایش راه به جایی نبرده و آن چیزی که نصیبش می‌شود شکست و پشیمانی است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید به تحرکات دشمنان چشم داشته باشیم و حواس‌مان به توطئه‌های آنان باشد، ادامه داد: ما باید از دشمنان اصلی شیعه و سنی که رژیم جعلی اسرائیل است برائت کنیم.

 

حجت‌الاسلام مهدوی به رشادت‌ها و جانفشانی‌های اهل تسنن در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اشاره کرد و گفت: در دفاع از حرم حضرت زینب(س)  در سوریه  شهدایی از اهل سنت داشتیم.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان‌کرد: علمای شیعه و سنی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به آن اشاره شده اهتمام ویژه داشته و بر آن تاکید و تبیین کنند تا به آن تمدن برسیم.

 

 

پایان پیام/163

نظر شما