شناسهٔ خبر: 66343331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌ غربی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

نظر شما