شناسهٔ خبر: 50196130 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شلیک ۲ فروند پهپاد انفجاری از سوی نیرو‌های یمن به جنوب عربستان

سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی از شلیک ۲ فروند پهپاد انفجاری از سوی نیرو‌های یمن به جنوب عربستان خبر داد و مدعی شد که این پهپاد‌ها پیش از برخورد به زمین منهدم شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه العربیه، سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی از عملیات پهپادی نیرو‌های مسلح یمن علیه این ائتلاف خبر داد.

طبق ادعای سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی، ۲ فروند پهپاد انفجاری از سوی نیرو‌های یمن به جنوب عربستان شلیک شده است.

ائتلاف سعودی همانند همیشه مدعی شده است که موفق به رهگیری و انهدام این پهپاد یمنی پیش از برخورد به زمین شده است.

شبکه الجزیره نیز به نقل از سخنگوی ائتلاف جنایتکار سعودی نوشت: عربستان اقدامات لازم را بمنظور حفاظت از خود و مطابق با قوانین بین‌المللی انجام می‌دهد.

ریاض با راه انداختن جنگی ظالمانه به یمن حمله کرده و بخش‌هایی از این کشور را به اشغال خود درآورده است. همچنین مردم یمن را تحت شدیدترین محاصره‌ها قرار داده است که منجر به فجایع انسانی شده و حال بعد از پیروزی‌هایی که یمنی‌ها مقابل تجاوزکاران به دست آورده‌اند، ادعا می‌کند به دنبال آتش‌بس است. شواهد نشان می‌دهند دخالت عربستان در تحولات منطقه همیشه موجب بروز بحران‌های عمیقی شده است.

عربستان در حالی مدعی موافقت با ایجاد آتش‌بس در یمن است که این کشور را هدف حملات بی‌امان خود قرار داده و از سوی دیگر مقامات دولت نجات ملی یمن نیز بار‌ها تاکید کرده اند که؛ تا زمانی که ائتلاف سعودی جنگ علیه یمن را متوقف نکند و محاصره را پایان نبخشد، طرح پیشنهاد آتش‌بس را بی فایده می‌داند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما