شناسهٔ خبر: 50191921 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تظاهرات مردم تعز علیه منصور هادی و ائتلاف متجاوز

منابع یمنی اعلام کردند مردم تعز که تحت اشغال نیرو‌های منصور هادی و ائتلاف متجاوز زندگی می‌کنند خواستار برکناری او و اخراج این ائتلاف شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از البوابه الاخباریه الیمنیه، مردم تعز امروز (شنبه) با برپا کردن تظاهراتی با نام تظاهرات خشم، عصانیت خود را از «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن و جنایات ائتلاف متجاوز به سردگی عربستان را نشان دادند.

همزمان با سقوط مجدد ارزش ریال یمن و سخت‌تر شدن شرایط زندگی مردم تعز که تحت اشغال نیرو‌های وفادار به منصور هادی و ائتلاف متجاوز زندگی می‌کنند خواستار برکناری هادی و اخراج نیرو‌های ائتلاف شدند. آن‌ها با سردادن شعار‌هایی اعلام کردند منصور هادی صلاحیت حکومت کردن را ندارد و ائتلاف متجاوز عربی نیز دارای مشروعیت نیست.

شهروندان تعز دولت منصور هادی و نیرو‌های ائتلاف را مسئول بحران اقتصادی در یمن می‌دانند و خواستار خروج سریع آن‌ها از تعز شدند و مسئولان تحت امر منصور هادی را پیران فاسد توصیف نمودند.

بحران معیشتی حتی در مناطقی که هادی بر آن‌ها تسلط دارد نیز بیداد می‌کند و طی چند وقت گذشته با سقوط ارزش ریال یمن در مقابل دلار وضعیت این کشور بدتر نیز شده است.

نزدیک به ۷ سال است ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان به یمن حمله نموده است و مناطقی از آن را نیز تحت اشغال درآورده است. رئیس‌جمهور مستعفی و فراری یمن نیز زیر سایه این ائتلاف بر شهر‌هایی مانند عدن و تعز همچنان تسلط دارد، اما دائم نیرو‌های وفادار به او یا نیرو‌های ائتلاف با مردم این مناطق درگیر می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما