شناسهٔ خبر: 50016256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار خراسان رضوی:

ارتقای زیرساخت‌ها زمینه‌ساز توسعه روستایی است

استاندار خراسان رضوی گفت: ارتقای زیرساخت‌ها زمینه‌ساز توسعه پایدار روستا‌ها است و به این منظورمشکلات این مناطق خراسان رضوی بر اساس اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی هدفمند برطرف می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی روز جمعه در سفر به شهرستان ششتمد در جمع مردم شهر شامکان، گفت: موضوع آب شرب، راه‌های ارتباطی، گازرسانی به ۱۰ روستای این منطقه و ارتقای ادارات مرکز این بخش تازه تاسیس از مهمترین خواسته‌ها و مطالبات بحق مردم این منطقه است.

او افزود: در نشست جمع بندی مشکلات ششتمد، مطالبات مردم بخش شامکان همچون سایر مناطق شهرستان بررسی و در اولویت کار مدیران قرار خواهد گرفت.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی توجه و توسعه مناطق روستایی شتاب گرفته است چنانکه در این مسیر روستا‌هایی که محرومیت بیشتری داشته اند از خدمات بیشتری بهره‌مند شده اند.

معتمدیان بیان کرد: در کنار ارتقای زیرساخت‌ها در مناطق روستایی یک موضوع مهم توجه به اشتغال جوانان است که این موضوع متناسب با ظرفیت‌های بخش کشاورزی، دامپروری و سایر بخش‌ها از طریق ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم نمودن تسهیلات ارزان قیمت مورد توجه قرار گرفته است.

 

انتهای پیام//م.ج

نظر شما