شناسهٔ خبر: 50010454 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیام تسلیت سپاه ثارالله در پی شهادت هشتمین مدافع سلامت کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت هشتمین مدافع سلامت کرمان، بانوی پرستار یوسف زاده پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پی شهادت هشتمین مدافع سلامت کرمان، بانوی پرستار الهام یوسف زاده پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ

خانواده شهید الهام یوسف زاده

سلام علیکم بما صبرتم

خدمت خالصانه و مجاهدانه در جبهه سلامت بزرگ ترین جهادی است که در این ۲۰ ماه گذشته بیش از پیش پرستاران فداکار استان کرمان با اقتدا به حاج قاسم عزیز از خود به نمایش گذاشته اند و در این راه، جان خود را فدا کرده اند؛ همچون بانوی پرستار شهید الهام یوسف زاده که خستگی ناپذیری، تعهد و اخلاص صفت بارز آن مجاهد بود. 

بی شک مجاهدت‌های فاطمی آن مادر صبور و پرستار متعهد و دلسوز در جبهه سلامت، موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری برای جامعه پرستاری و انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: 

یقینا ایشان برای همیشه ماندگار و الحاق به شهدا هستند و به راستی که آن بانوی ایثارگر، چه زیبا شهادت خود را انتخاب کرد؛ در روز شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا (ع) هشتمین شهید مدافع سلامت کرمان شد.

در پایان با آرزوی صبر جزیل و عرض تسلیت به بیت مکرم آن بانوی فداکار، جهادگران عرصه سلامت و همکاران و وابستگان آن بانوی مومن از خداوند منان مسئلت داریم که روح پاک آن پرستار فداکار را از سفره کرامت و عنایت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) متنعم و بهره‌مند گرداند.

انتهای پیام/ م 

نظر شما