شناسهٔ خبر: 49855934 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه اندازی کانون تخصصی وعاظ و خطبای خوزستان

خبرگزاری صداوسیما

کانون تخصصی وعاظ و خطبای خوزستان در درالقرآن تبلیغات اسلامی استان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با توجه به اینکه یکی از وظایف اصلی و ماموریت‌های ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی، ساماندهی حوزه تبلیغ وتوجه به مسائل تبلیغی جامعه است، همچنین ضرورت ساماندهی وارتقای شبکه وعاظ، خطبا و سخنرانان استان خوزستان‏، نسبت به تاسیس کانون وعاظ و خطبای استان اقدام شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی‌زاده افزود: این کانون که به شکل تخصصی، موضوعات مربوط به وعاظ و خطبا را دنبال خواهد کرد، توسط حجت الاسلام احمدیان از روحانیون توانمند در این حوزه و از وعاظ و خطبای جوان استان خوزستان اداره خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به محتوای فعالیت‌های کانون وعاظ و خطبای استان خوزستان گفت: از جمله اقداماتی که در این کانون مورد توجه و پیگیری قرار خواهد گرفت، می‌توان به موضوعات مربوط به وعاظ از حیث در اختیار قرار دادن محتوا‌های تبلیغی، توجه به نیاز‌های مادی و معنوی خطبا و در نهایت شبکه سازی و ارتقای خطبا به خصوص خطبای جوان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:مراسم پایانی نخستین سوگواره تعزیه خوانی استان خوزستان

نبی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم به یمن این حرکت نو و تاسیس این تشکل میان‌تخصصی جدید، شاهد بالندگی و تحول جدی در بین خطبای استان باشیم.

نظر شما