شناسهٔ خبر: 49842222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

کانون تخصصی وعاظ و خطبای خوزستان افتتاح شد

اهواز- مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: در آستانه ایام اربعین اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و آغاز دهه آخر ماه صفر، کانون تخصصی وعاظ و خطبای این استان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده سه‌شنبه‌شب در مراسم آغاز به کار کانون تخصصی وعاظ و خطبای خوزستان اظهار کرد: با توجه به‌ضرورت ساماندهی و ارتقای شبکه وعاظ، خطبا و سخنرانان استان خوزستان نسبت به تأسیس کانون وعاظ و خطبای استان اقدام شد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف اصلی و مأموریت‌های ویژه اداره کل تبلیغات اسلامی، ساماندهی حوزه تبلیغ و توجه به مسائل تبلیغی جامعه است، افزود: این کانون به شکل تخصصی، موضوعات مربوط به وعاظ و خطبا را دنبال خواهد کرد و توسط حجت‌الاسلام احمدیان از روحانیون علاقه‌مند و توانمند در این حوزه و از وعاظ و خطبای جوان استان خوزستان اداره خواهد شد.

حجت‌الاسلام نبی زاده با اشاره به محتوای فعالیت‌های کانون وعاظ و خطبای این استان تصریح کرد: از جمله اقداماتی که در این کانون مورد توجه و پیگیری قرار خواهد گرفت می‌توان به موضوعات مربوط به وعاظ از حیث در اختیار قرار دادن محتواهای تبلیغی، توجه به نیازهای مادی و معنوی خطبا و در نهایت شبکه‌سازی و ارتقای خطبا به‌خصوص خطبای جوان اشاره کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: امید است که به یمن این حرکت نو و تأسیس این تشکل میان تخصصی جدید شاهد بالندگی و تحول جدی در بین خطبای استان خوزستان باشیم.

نظر شما