شناسهٔ خبر: 49831804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیش بینی ۴۰۰ دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران در مرزهای خوزستان

اهواز - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت : تعداد ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به منظور جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) در مرزهای شلمچه و چذابه پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

غلامعباس بهرامی نیا سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اعلام ستاد مرکزی اربعین مبنی بر باز بودن مرزهای زمینی برای بازگشت زائران اربعین حسینی(ع)، تمهیدات لازم برای جابجایی این مسافران در ایام بازگشت  در مرزهای شلمچه و چذابه اندیشیده شده است.
وی افزود: در همین راستا هماهنگی لازم با استان های همجوار برای اعزام ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان صورت گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: از این تعداد ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در مرز شلمچه و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در مرز چذابه مستقر خواهند شد.
بهرامی نیا  با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل مسافری خوزستان نیز با توان حداکثری آماده خدمت‌رسانی به زائران است، گفت: با هماهنگی صورت گرفته با کانون و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل مسافر و برنامه ریزی انجام شده، نمایندگی این شرکت ها در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه مستقر بوده و آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) برای جابجایی به سایر نقاط کشور هستند.
وی یادآور شد: کرایه جابجایی زائران از مرزهای زمینی خوزستان طبق نرخ اعلام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد.

۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان برای بازگشت زائران اربعین حسینی (ع) آماده شده اند.

نظر شما