شناسهٔ خبر: 49825905 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رکورد تولید و فروش داخلی در لعابیران شکسته شد

مدیر عامل شرکت لعابیران گفت: بالاترین میزان تولید و فروش داخلی در سه سال و نیم اخیر در شرکت لعابیران به ثبت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نادر رضایی منش مدیر عامل شرکت لعابیران با اعلام خبر رشد ٢٢٣ درصدی تولید نسبت به دوره مشابه سال قبل و رشد٨٧ درصدی مبلغ درآمد عملیاتی ناشی از فروش داخلی نسبت به دوره مشابه پارسال، بیان داشت: شرکت لعابیران با پشتکار، تصمیمات مناسب و تکیه بر دانش و توانمندی‌های نیرو‌های شرکت، موفق به تولید ١٠٠٨ تن محصول در ماه شد.

او ادامه داد: میزان تولید شهریور ماه نسبت به مرداد ماه ۲۴ درصد رشد یافته است.

بنا به گفته رضایی منش، میزان تولید محصولات شرکت لعابیران در دوره شش ماهه نخست امسال۴.۱۹۶ تن بوده است که این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال قبل ٦٧ درصد افزایش داشته است.

او در ادامه افزود: شرکت لعابیران در بحث نوآوری، با تکیه بر توان تولید داخل، موفق به تولید محصولات جدید با عنوان شوگر به میزان ۱۴۸ تن و ویتروزا به میزان ۱۲۸ تن در شش ماه نخست امسال شد.

مدیرعامل لعابیران بیان داشت: لعابیران با تولید محصولات فوق در رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی، مبلغ ۵۵۲ هزار یورو صرفه جویی ارزی ایجاد کرده است.

او اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ علی‌رغم وجود تحریم‌های بین المللی در واردات مواد اولیه و قطعات و لوازم فنی مورد نیاز و همچنین شیوع ویروس کرونا موفق شد بازاریابی و فروش محصولات خود را به کشور سوریه گسترش دهد و صادرات به آن کشور را در شش ماهه نخست سال عملی کند.

گفتنی است؛ شرکت لعابیران جهت بهبود و ساخت کوره‌ها یا قطعات صنعتی مورد نیاز، با تکیه بر دانش، تجربه و توانمندی نیرو‌های داخلی و همکاری مستمر شرکت دانش بنیان شتاب دهنده صدر فردا این مهم را محقق کرد تا از وابستگی به شرکت‌های خارجی و خروج ارز جلوگیری کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما