شناسهٔ خبر: 49771988 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

دپوی بیش از 74 کیلو تریاک در خانه قاچاقچیان سابقه دار پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران از کشف 74 کیلو تریاک در عملیات پلیسی روز گذشته ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد و افزود: در این عملیات دو تن از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران انلاین ، سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه دو تن از سوداگران مرگ به پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.
وی در ادامه افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهمان به تازگی مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور وارد وپس از انتقال آن به مخفیگاه خود  قصد دارند تا در فرصتی مناسب آن را  توزیع نمایند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  تصریح کرد:به دنبال این موضوع پس از هماهنگی های قضائی  مخفیگاه متهمان در مناطق مرکزی شهر تهران شناسائی و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری این 2 قاچاقچی سابقه دار و حرفه ای آغاز شد.
این مقام انتظامی بااشاره به اینکه هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر شند، اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان  74کیلو تریاک کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در پایان خاطر نشان کرد: متهمان  یاد شده پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات پایانی و باز جویی های تکمیلی برای  سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.

نظر شما