شناسهٔ خبر: 49648358 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

85 سری لوازم خانگی بین نیازمندان سیستان و بلوچستان اهدا شد

85 سری لوازم خانگی و 50 بسته لوازم تحریر با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج توانیر و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان به ساکنین 2 روستای چاهوک از توابع شهرستان ایرانشهر و ملادیم از توابع شهرستان کنارک اهدا شد.

صاحب‌خبر -
سردار احمد شفاهی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: با توجه به اینکه تابستان امسال شرایط سختی در حوزه تامین انرژی در کشور و به تبع آن استان وجود داشت، سپاه و بسیج به همکاری با صنعت برق این استان شتافت و با انجام و ارائه راهکارهای مدیریت بهینه مصرف، کمک کننده این صنعت در تامین برق پایدار مردم منطقه شد.
---
وی ادامه داد: با توجه به میزان صرفه جویی صورت گرفته اعتباری جهت خرید اقلام ضروری زندگی ساکنین 2 روستای کم برخوردار این استان در نظر گرفته شد. 
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: شناخت فرهنگ درست مصرف یکی از اتفاقات مناسب در این همکاری بود و امیدوار هستیم در سال های آینده نیز این رویه ادامه داشته باشد و به آن توجه شود.
وی از زحمات شبانه روزی پرسنل صنعت برق این استان تقدیر کرد و افزود: با توجه به شرایط سخت تابستان امسال نیروهای این شرکت تمام تلاش خود را جهت پایداری شبکه برق این منطقه انجام دادند.
---
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان در ادامه این نشست اظهار داشت: اقلام اهدایی شامل 22 دستگاه یخچال 13 فوت، 14 دستگاه تلویزیون 22 اینچ، 25 دستگاه پنکه رومیزی، 24 تخته پتو و 50 بسته لوازم تحریر است.
---
خلیل عوض زاده ادامه داد: پرداخت هزینه خرید انشعاب برق 9 خانوار و هزینه سیم کشی 22 منزل مسکونی از دیگر اقدامات انجام شده با همکاری سپاه و بسیج توانیر است. 
وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای این تعداد اقلام اهدایی 2 میلیارد و 500 میلون ریال است افزود: این هزینه از محل همکاری سپاه و بسیج با صنعت برق این استان و صرفه جویی صورت گرفته انجام شد.

نظر شما