شناسهٔ خبر: 66685752 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

قاسمی فرزاد:

تفکر بسیجی خواب را از دشمنان گرفته است/ پیشرفت شگرف در صنایع نظامی حاصل تفکر بسیجی است

همدان-استاندار همدان گفت: رشد و پیشرفت شگرف در صنایع نظامی کشور حاصل تفکر بسیجی است که خواب را از دشمنان گرفته و نتیجه آن را می بینیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان اظهار کرد: دفاع مقدس درخشان‌ترین بخش از تاریخ کشور پس از انقلاب‌ اسلامی است که مردان و فرزندان راستین کشور پا به عرصه گذاشته، مشق ایثار و ازخودگذشتگی را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه رشد و پیشرفت شگرف در صنایع نظامی کشور حاصل تفکر بسیجی است که خواب را از دشمنان گرفته و نتیجه آن را می‌بینیم، ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس و مقابله با متجاوز برای دفع تجاوز نقطه عطفی برای مانایی کشور است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه همانگونه که امام راحل فرمودند «سوم خرداد جز با یاری خدا اتفاق نمی‌افتاد»، تاکید کرد: در این دوران وحدت مردم در دفاع از تمامیت ارضی کشور مثال زدنی بود.

وی آزادسازی خرمشهر از دست بعثی‌ها را درخشان‌ترین دوران دفاع مقدس خواند و یادآور شد: باید از یادگاران انقلاب و دفاع مقدس و همچنین ارزش‌هایی که خالق آن بودند، قدردانی شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه تبیین و ترویج ارزش‌های دفاع مقدس، همکاری همه دستگاه‌ها اجرایی را طلب می‌کند، تصریح کرد: هر شهرستان باید سه برنامه شاخص در این زمینه اجرا کند.

وی بر ضرورت توجه به برنامه‌های راهیان پیشرفت تاکید و اعلام کرد: یادمان بمباران نماز جمعه همدان در استادیوم قدس نیز ساخته شود.

* باید در تبیین دفاع مقدس به نگاه نسل جوان و نوجوان توجه ویژه شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز گفت: پس از عملیات سوم خرداد، استراتژی دفاعی به هجومی تبدیل شد چراکه باور کردیم باید از لاک دفاعی بیرون آییم و در جنگ پیروز شویم.

سردار مهدی ظفری افزود: دشمن اعتراف کرده است که جوانان ایرانی در دفاع از کشورشان برای شهادت از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

وی با اشاره به اینکه ۵۶ مناسبت در سال با موضوع دفاع مقدس داریم، تاکید کرد: به نگاه نسل جوان و نوجوان باید در تبیین دفاع مقدس توجه ویژه شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، هفته دفاع مقدس و سالروز شهادت سردار سلیمانی را از برنامه‌های ملی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما