شناسهٔ خبر: 49616057 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۱۰ هزار واحد مسکن در مناطق محروم کشور احداث می‌شود + فیلم

گروه استان‌ها - در سفر رئیس بنیاد مستضعفان و کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور بر راه‌اندازی ۱۰ هزار واحد مسکن برای نیازمندان در مناطق محروم در ۱۸ ماه تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در سفر رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس کمیته امام خمینی(ره) به  اردبیل بر راه‌اندازی 10 هزار واحد مسکن برای محرومین در مناطق مختلف کشور تاکید شد و این مسکن‌ها در 18 ماه ساخته می‌شود.

 در این سفر رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در منزل تعدادی از خانواده‌های نیازمند نسبت به اهدای جهیزیه و ساخت مسکن برای این خانواده‌ها قول مساعد دادند و از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.

پرویز فتاح  رئیس بنیاد مستضعفان در این باره اظهار داشت: توافقنامه‌ای با کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور امضا شده  و قرار است  ده هزار واحد مسکن برای محرومین تحت پوشش کمیته امداد در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه 50 میلیون تومان نیز بلاعوض به این افراد ارائه می‌شود افزود: انتظار می‌رود خانواده‌های تحت پوشش از لحاظ مسکن مشکلی نداشته باشند و در مکان‌هایی که به کارخانه سیمان ما نزدیک است نسبت  تامین سیمان برای ساخت مسکن اقدام می شود.

 بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور نیز گفت: برنامه‌ریزی شده این 10 هزار واحد مسکن در 18 ماه راه اندازی شود و تحویل خانواده‌های نیازمند داده شود.

 وی افزود: برطرف کردن دغدغه مسکن نیازمندان اولویت اساسی است که در این زمینه کمیته امداد امام خمینی(ره) با همکاری بنیاد مستضعفان پیش پیشگام شده است.

انتهای پیام/141/ ت

نظر شما