شناسهٔ خبر: 49589366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فراخوان راه‌اندازی مؤسسات و خانه‌های قرآنی در سوادکوه

گروه‌های جهادی قرآنی با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه در این شهرستان تشکیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام مهدی صداقتی ظهر امروز در جلسه طرح و برنامه قرآنی با اشاره به فعالیت‌های متنوع قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: جلسه با بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه برای فعالیت‌های مشترک و تشکیل گروه‌های جهادی قرآنی برگزار شد و مصوبات جلسه برای اجرایی‌شدن آماده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: اعزام اساتید و مربیان قرآنی ویژه مناطق کم‌برخوردار، برگزاری دوره آموزشیاری و تربیت معلم ویژه اعضای گروه جهادی و برگزاری کارگاه‌های آشنایی و سبک زندگی قرآنی و کلاس‌های حفظ و تفسیر برای سنین مختلف بخشی از مصوبات جلسه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با بسیج سازندگی برای فعالیت‌های جهادی قرآنی مشترک است.

وی خاطرنشان کرد: هدایت و مشورت برای اعطای مجوز قرآنی به متقاضیان خانه‌های قرآنی و مؤسسات برای پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی و برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره فصلی قرآنی و همایش‌ها و محافل و گفتمان‌ها هم بخش دیگری از تعهدات ما برای تقویت فعالیت‌های جهادی قرآنی است.

* فراخوان راه‌اندازی مؤسسات و خانه‌های قرآنی

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های مختلف بسیج سازندگی، گفت: اجرای طرح‌های قرآنی با استفاده از توانمندی بسیجیان در ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها در دستور کار ما قرار دارد.

حسین بابایی، افزود: فراخوان راه اندازی مؤسسات و خانه های قرآنی با پیوست صورت‌‌جلسه برای دهیاران و فرماندهان پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی برای ارائه مجوز‌ها اجرایی می‌شود.

وی از ثبت گروه‌های جهادی قرآنی در سامانه اطلس جهادی و برنامه‌ریزی برای تشکیل صندوق قرض‌الحسنه گروه‌های جهادی و حمایت‌های معیشتی و اشتغال‌زایی هم در صورت‌جلسه کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی با بسیج سازندگی سپاه سوادکوه درج شد، گفت: برگزاری کلاس آموزشی برای مربیان قرآنی بومی مستقر در روستا هم یکی از بند‌های مصوبات است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

نظر شما