شناسهٔ خبر: 49585625 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

وزیر بهداشت در بازدید از مرکز واکسیناسیون:

امروز واکسیناسیون ۱۸ ساله های کرمانشاه در دستور کار قرار گیرد/ظرفیت تزریق باید دوبرابر شود

موج نیوز

وزیر بهداشت در بازدید از مرکز واکسیناسیون دانشکده پزشکی کرمانشاه با تاکید بر واکسیناسیون هجده ساله های کرمانشاهی از امروز، گفت:

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر عین اللهی در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون دانشکده پزشکی کرمانشاه با تاکید بر دوبرابر شدن ظرفیت تزریق واکسن کرونا در کرمانشاه، ابراز داشت: با توجه به مرزی بودن استان کرمانشاه ظرفیت از یق واکسن باید دو برابر شده و امیدواریم واکسیناسیون در استان کرمانشاه تا ده روز دیگر تمام شود.

وزیر بهداشت در ادامه ضمن ابراز خرسندی از آماده سازی ظرفیت های تزریق واکسن در کرمانشاه، خاطرنشان ساخت: با واکسیناسیون دانشجویان بصورت گسترده، امیدواریم تا اواسط مهر دانشگاه های علوم پزشکی کشور بازگشایی شود و مابقی دانشگاه نیز با تسریع در امر واکسیناسیون هماهنگی ها با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می شود.

وی در خصوص بازگشایی مدارس نیز گفت: تاکید داریم که واکسیناسیون رده های سنی هفت تا هجده سال نیز به همراه والدین به زودی عملیاتی شود.

دکتر عین الهی تاکید کرد: البته تسریع در روند واکسیناسیون به معنی اتمام کرونا نیست و مردم باید زندگی با کرونا و زدن ماسک و رعایت پروتکلهای بهداشتی را جزیی از روند روزمره زندگی خود بدانند.

نظر شما