شناسهٔ خبر: 49582378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بنیاد مسکن به دنبال احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکن در شهرها و روستاهای کشور است

گروه استان‌ها - معاون پشتیبانی و هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن کشور گفت: هدف اصلی بنیاد مسکن، تأمین و ساخت ۴۰۰ هزار مسکن در شهرها و روستاهای کشور است که به همین منظور ماموریت‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هادی درفشی صبح امروز در بازدید از طرح‌های بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما بر این است که مسکن ملی در استان اردبیل را با سرعت خوبی به جلو ببریم که در این زمینه در حال حاضر ثبت‌نام براساس تقاضا و نیاز است.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی یک هزار و 340 واحد در استان اردبیل از این سهمیه شروع شده و با توجه به اهمیت پروژه درصدد هستیم در استان اردبیل با شتاب بالاتری پروژه‌ها را اجرا کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

معاون پشتیبانی و هماهنگی استان‌های بنیاد مسکن کشور گفت: هدف اصلی بنیاد مسکن، تأمین و ساخت 400 هزار مسکن در شهرها و روستاهای کشور است که به همین منظور ماموریت‌های ویژه‌ای را دنبال کرده و درصدد است تا با رفع مشکلات، به دنبال ارتقای کیفیت نیز باشد.

درفشی تصریح کرد: پیشرفت مسکن ملی در استان به خوبی ارزیابی شده و کیفیت با نظارت بنیاد مسکن در سطح قابل قبولی قرار دارد که به همین منظور درصدد هستیم براساس نیاز و تقاضای مردم نسبت به ثبت‌نام مسکن اقدام ملی رود پیدا کرده و شاهد خانه‌دار شدن تمامی مردم کشورمان باشیم.

وی بیان کرد: اجرای این طرح بسته به مصوبه دولت و مجلس این طرح در اولویت است و در این زمینه تمام سعی و تلاش ما بر این است تا بتوانیم اجرای این طرح را محقق کرده و به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه دست یابیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی و مهم مطرح است.

انتهای پیام/144/ح

نظر شما