شناسهٔ خبر: 66738122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

رسانه‌ها از رقابت نفس گیر اطلاع رسانی عقب نمانند

بیرجند-معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه‌ها نباید از کورس نفس‌گیر اطلاع‌رسانی عقب بیفتند بلکه باید و با به‌روز کردن فناوری کار و دانش خود در این میدان پر تحرک بمانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هاشمی صبح یکشنبه در اختتامیه دومین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات شرق اظهار کرد: پرفسور معتمدنژاد یکی از طرفیت‌های بی بدیل خراسان جنوبی و شرق کشور است که به بهانه این شخصیت بزرگ می‌توان اتفاقات خوبی را در حوزه رسانه رقم زد.

جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: رسانه‌ها نباید از کورس نفس‌گیر اطلاع‌رسانی عقب بیفتند بلکه باید و با به‌روز کردن فناوری کار و دانش خود در این میدان بمانند.

هاشمی، با بیان اینکه مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می‌کند با مباحث روز علم رسانه منطبق شود، گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده به زودی اداره‌کل پیام‌رسان‌های اجتماعی در وزارت‌خانه و بخش مرتبط و مشخصی برای سواد رسانه در معاونت امور رسانه و تبلیغات، شکل می‌گیرد.

وی، با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت محتوا و تقویت پیام‌رسانی در زمینه صوت و تصویر فراگیر، برنامه‌های خوبی انجام گرفته است، تصریح کرد: تمامی فیلم‌های سینمایی اعم از داخلی و خارجی در سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد پالایش و تأیید می‌شوند.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: در جشنواره مطبوعاتی شرق کشور در مرحله اول ۶۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد که بعد از بررسی توسط دبیرخانه، ۴۱۷ اثر شامل ۲۵۵ اثر در بخش آزاد و ۱۶۲ اثر در بخش موضوعی با اولویت‌های گفتمانی دولت سیزدهم برای داوری ارسال شد.

وی یادآور شد: همزمان با روز قلم مصادف با ۱۵ تیر ماه، میزبان جشنواره ملی سواد رسانه، جایزه ملی پروفسور معتمدنژاد خواهیم بود.

نظر شما