شناسهٔ خبر: 49559205 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

خواست خدایی:

کمیته رسیدگی به دعاوی در شهرداری شیراز راه‌اندازی شود

عضو شورای شهر شیراز راه اندازی کمیته رسیدگی به دعاوی درجریان موجود در شهرداری را از ضروریات واحد حقوقی برشمرد و گفت: راه اندازی این کمیته ها، تحولی عظیم در زمینه حقوقی ایجاد خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، افسانه خواست خدایی ناظر شورا در اداره حقوقی شهرداری شیراز در جلسه هم اندیشی با مدیران اداره حقوقی شهرداری شیراز با اشاره به اهمیت بکارگیری نیرو‌های حقوقی شهرداری در حوزه تخصصی خود گفت: کارگروهی در راستای بررسی این مهم با درنظر گرفتن برنامه‌های اجرایی به زودی تشکیل خواهد شد.

او، آموزش نیرو‌های حقوقی و بهره مندی از آن‌ها در مجموعه شهرداری را ضروری عنوان کرد و افزود: این آموزش‌ها باید به گونه‌ای باشد که نیرو‌های شهرداری با تحصیلات حقوقی در اولویت باشند و پس از آموزش و طی گزینش افراد متخصص در اداره حقوقی بکار گرفته شوند.

عضو شورای شهر شیراز بر تقویت واحد اجرای احکام اداره حقوقی و اصلاح ساختار اداره حقوقی تاکید کرد.

او راه اندازی کمیته رسیدگی به دعاوی درجریان موجود در شهرداری را از ضروریات واحد حقوقی برشمرد و افزود: راه اندازی این کمیته ها، تحولی عظیم در زمینه حقوقی ایجاد خواهد کرد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به رای‌های صادره از کمیسیون‌های مختلف شهرداری، بیان کرد: باید ضمانتی وجود داشته باشد که رای‌های صادره اجرا خواهد شد.

بانوی منتخب دورششم شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر ارائه طرح‌های اجرایی و تخصصی در زمینه حقوقی از سوی کارشناسان امر، بیان کرد: با بهره گیری از خرد جمعی و در کنار مسئولان، برای رفع مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

او با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به شهرشیراز و نامگذاری این شهر به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) ابراز امیدواری کرد: با اصلاح فرایند‌های ساختاری در حوزه‌های فرهنگی، اعتقادی، مدیریتی و اجرایی می‌توان در راستای بالابردن تراز شهر شیراز تا دستیابی به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) گام برداریم.

گفتنی است در حاشیه این جلسه خواست خدایی، عضوهیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز با کارکنان واحد تحت نظارت خود، دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

نظر شما