شناسهٔ خبر: 49426205 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی مطرح کرد؛

اجرای طرح جهادی رزمایش همدلی مومنانه نذرحسینی برای کوپ‌ها

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا از اجرای طرح جهادی رزمایش همدلی مومنانه نذرحسینی برای کلانتری‌ها و پاسگاه ها کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در جلسه ویدئو کنفرانسی با روسای این سازمان و روحانیان مشاور در فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اجرای طرح جهادی رزمایش همدلی مومنانه نذرحسینی برای کلانتری‌ها و پاسگاه ها، اظهار کرد: فقاهت و عدالت دو اصل مهم برای امامت و رهبری در جامعه اسلامی است.
 
وی افزود: در جامعه اسلامی تنها کسی واجد شرایط رهبری است و یا حق نفوذ و دخالت در امورات مردم را دارد که از این دو اصل مهم برخوردار بوده و از نظر عدالت و فقاهت به امامان معصوم علیهم السلام نیز نزدیک‌تر باشد.
 
حجت الاسلام و المسلمین ادیانی تصریح کرد: یک فرد طلبه زمانی ماهیت روحانی دارد که بتواند در هر جایی اعم از یک روستا، شهر، اداره، کلانتری و ... قرار بگیرد در ادامه بتواند دل‌ها را تصرف کرده و متناسب با سطح جامعه از عدالت و تقوا برخوردار باشد.

وی افزود: روحانیت در عقیدتی سیاسی یعنی فردی که شاهد و عادل امین، فردی مردمی، دلسوز، حافظ بیت المال و زندگی در کمال عفاف و ساده زیست، باشد.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به تفاوت مخاطبان امروزی با گذشته، بیان کرد: کسی که به عنوان امام در جامعه اسلامی انتخاب شده باید فردی به روز، اهل مطالعه و سرآمد همگان در زمینه‌های علوم دینی باشد.

وی با بیان اینکه تقوی به همراه علم و دانش است که یک روحانی را مرجع میکند بر تداوم فراگیری علوم دینی تاکید کرد و گفت: شرط پیشتازی سازمان عقیدتی سیاسی معنویت، تقوی، علم، تواضع و دانش پایه بودن است؛ یک طلبه باید برای مردم و در بین مردم باشد و همنشینی و مصاحبت با مردم از مهمترین فرصت‌هایی است که یک روحانی باید به دنبال آن باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی بیان با اشاره به اهداف رزمایش همدلی مومنانه نذرحسینی برای کلانتری‌ها و پاسگاه ها، اظهار کرد: شهدای ناجا از برترین کسانی هستند که جانشان را برای امنیت مردم، عزت جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت فدا کردند، لذا ۳۱ مبلغ به کلانتری‌های استان مازندران برای تبیین مبانی اسلام بین نیروهای انتظامی این استان اعزام شدند.
 
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  با بیان این که تاکنون ۱۷۲ روحانی در کشور به این امر اختصاص پیدا کردند، گفت: این طرح یکی از مهمترین طرح‌های ماندگار عقیدتی سیاسی ناجاست که با همت مسئولان نتایج خوبی را به همراه داشته است. بیشتر بخوانید
 
انتهای پیام/

نظر شما