شناسهٔ خبر: 49638006 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سال ۱۴۰۰

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

صاحب‌خبر -

سردار محمد بهرامی معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: حضور اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، دشمنان ایران و اسلام را در رسیدن به اهداف شوم خود که همان براندازی نظام اسلامی و اشغال کشور بود ناکام گذاشت.

وی با بیان اینکه فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام هیچ گاه نباید فراموش شود، گفت: هدف رزمندگان اسلام از حضور در جنگ، دفاع جانانه از حیثیت، ارزش‌ها و تمامیت ارضی ایران و عقب راندن دشمنان از کشور ما بود جوانان عزیز ما باید بدانند که در هشت سال دفاع مقدس شرق و غرب به کمک صدام آمدند و انواع کمک‌های تسلیحاتی و تبلیغاتی، تجهیزاتی را از صدام انجام دادند و حتی سازمان‌های بین الملی هم عکس العمل موثری از خود نشان ندادند و در مقاطعی از رژیم بعثی حمایت کردند و یا به عنوان تماشا چی عمل کردند و سکوت اختیار کردند.

سردار بهرامی تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آن مقطع در قالب سه سازمان ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی هم ماموریت امنیت شهر‌ها و جاده‌ها را در داخل کشور بر عهده داشت و هم رزمندگان ناجا به طور مستقیم در بسیاری از عملیات‌ها به عنوان نیروی عمل کننده در خط مقدم مقابل متجاوزان می‌جنگیدند.

وی با  بیان اینکه تقدیم بیش از ۸ هزار شهید در جنگ توسط نیروی انتظامی گویای رشادت و دلاور مردی رزمندگان ناجا است، گفت: ضرورت دارد که آماد کارکنان ناجا و خانواده‌های محترمشان با تاریخ دفاع مقدس آشنا شوند و خاطرات آن روز‌های شیرین دوباره در سطح یگان‌های ناجا باز گو و زنده شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا بیان کرد: فضا سازی محیطی معنوی و انقلابی یگان‌های ناجا، برگزاری جلسات روایتگری و خاطره نویسی، رونمایی از سه جلد کتاب خاطرات رزمندگان نیروی انتظامی، تولید چند مستند و کلیپ با عنوان نقش ناجا در دفاع مقدس و پخش از رسانه ملی و مقر‌های انتظامیاز عمده برنامه‌های هفته دفاع مقدس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در سال جاری است.

وی افزود: همچنین تولید محتوای فاخر در ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه ای، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در فضای مجازی، پخش سرود‌ها و نماهنگ‌های دفاع مقدس در اماکن ناجا و مجتمع‌های مسکونی، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران، حضور در گلزار‌های مقدس شهدا از دیگر برنامه‌های ناجا در دفاع مقدس خواهد بود.

سردار بهرامی تاکید کرد: که کلیه برنامه‌ها با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید

برگزاری نشست تخصصی جامعه مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) ناجا

انتهای پیام/

نظر شما