شناسهٔ خبر: 49152867 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در سومین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح ۱۰۰ طرح در خراسان جنوبی

در سومین روز از هفته دولت ۱۰۰ طرح با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان در خراسان جنوبی افتتاح و کلنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، در سومین روز از هفته دولت در مجموع ۱۰۰ طرح با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان در نقاط مختلف خراسان جنوبی افتتاح شد که ۶۸ طرح با هزینه ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مربوط به شهرستان طبس است.

۶۶ طرح مخابراتی، واحد تجاری، آب نما و محوطه سازی بوستان گلشن و باشگاه ورزشی از طرح‌هایی بود که مردم شهرستان طبس از مزایای آن برخوردار شدند.

در شهرستان زیرکوه نیز ۳ طرح با هزینه ۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان به بهره برداری رسید که شامل پایگاه سلامت شهر زهان، ساختمان شرکت گاز و نگارخانه فرهنگ و ارشاد می شود و ساخت کارخانه کنسانتره سنگ آهن زیرکوه با ظرفیت سالانه ۱۰۰ هزار تن و اشتغال ۱۵۰ نفر نیز آغاز شد.

در شهرستان درمیان ۱۴ طرح با هزینه ۳ میلیارد و ۱۴۶ میلیون تومان به بهره برداری رسید که بوستان روستای زیدان، چمن مصنوعی روستای فورگ و آسفالت معابر روستای سرو به نمایندگی از این ۱۴ طرح به بهره برداری رسید.

در شهرستان نهبندان ۷ طرح با هزینه ۲ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان افتتاح شد که آسفالت معابر بافت فرسوده، مرحله دوم جاده سلامت، بهسازی میدان شهید بصیری پور، احیاء و مرمت قنات، آبیاری کم فشار و استخر دومنظوره از جمله طرح های شهرستان نهبندان بود.

در شهرستان قائنات نیز ۲ طرح با هزینه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید و ساخت مجتمع خدماتی رفاهی شهرداری نیمبلوک نیز آغاز شد.

در شهرستان فردوس ۲ طرح با هزینه یک میلیارد و ۹۹۵ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید که این طرح ها شامل افتتاح مجتمع خدمات رفاهی بین راهی و اجرای هزار و ۱۲۷ متر شبکه برق رسانی بود و بازسازی سفره خانه سنتی نیز در این شهرستان آغاز شد.

در شهرستان سرایان ۲ طرح با هزینه یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان افتتاح شد و بوستان انقلاب و میدان بنتونیت نیز در این شهرستان به بهره برداری رسید؛ ساخت اردوگاه گردشگری و سفره خانه سنتی نیز با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در این شهرستان آغاز شد.

در شهرستان بشرویه ۲ طرح با هزینه یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان به بهره برداری رسید و ترانس و احداث شبکه فشار ضعیف برق، میدان بازار سنتی و بهسازی ورودی بازار نیز طرح‌هایی بود که مردم بشرویه از آن بهره‌مند شدند.

ساخت سالن فرهنگی ورزشی مدرسه مطهری نیز در این شهرستان آغاز شد.

انتهای پیام/ ر

نظر شما