شناسهٔ خبر: 48692847 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توپ بازگشت به برجام در زمین غربی‌هاست

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، آینده برجام را منوط به رفتار طرف مقابل به ویژه آمریکایی‌ها دانست و گفت: توپ بازگشت برجام در زمین غربی‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت؛ آقای محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به اینکه برجام جایگزینی ندارد، تاکید کرد: جایگزینی از جنس برجام که تعبیری خسارت محض برای ایران داشت را نمی‌پذیریم. تمرکز بر توسعه کشور بر اساس تئوری درون زا و تکیه بر توانمندی‌های داخلی بهترین جایگزین برجام است.
نماینده مردم مشکین شهر در مجلس افزود: ملت ایران تکرار برجامی که برای ما خسارت محض داشت را نمی‌پذیرند و اجازه نمی‌دهند مسئولان و مذاکره کنندگان به این سمت و سو بروند.
وی اظهار داشت: توپ بازگشت برجام در زمین غربی‌ها است، آینده برجام بستگی به رفتار طرف مقابل به ویژه آمریکایی‌ها دارد، ایران در برجام مشکلی نداشت و به تعهدات خود عمل می‌کرد، اما آمریکا به تعهدات عمل نکرد و یک طرفه خارج شدند، آن‌ها برای بازگشت به برجام باید عذرخواهی کنند، تعهدات را اجرا کنند و خسارت‌های ایران را از قبَل عدم اجرای تعهداتشان پرداخت کنند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین گفت: احیای برجام دست ایران نیست، ایران به برجام عمل می‌کرد آژانس این موضوع را تایید می‌کند و همه دنیا متعهد بودن ایران را شاهد بودند از این رو اینکه برجام می‌ماند یا نه بستگی به طرف غربی دارد.

برچسب‌ها:

نظر شما