شناسهٔ خبر: 48639805 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی دو گزارش ظریف و کمالوندی از آخرین وضعیت برجام

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دو گزارش ارائه شده آقایان کمالوندی و ظریف به این کمیسیون در خصوص آخرین وضعیت اجرای قانون راهبردی و اجرای برجام در کمیته هسته‌ای کمیسیون بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، محمود عباس زاده مشکینی خاطرنشان کرد: فردا دوشنبه این کمیته با حضور نمایندگان عضو به منظور بررسی کارشناسی آخرین وضعیت اجرای قانون اقدام راهبردی و تحقق مواد هشتگانه آن در سازمان انرژی اتمی و وزارت خارجه بر مبنای گزارش‌های ارائه شده به کمیسیون تشکیل جلسه داده و با حضور کارشناسان مربوطه این دو گزارش را مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی افزود: این جلسه، کارشناسی و با حضور اعضای کمیسیون خواهد بود و مبنای آن گزارشی است که پیش‌تر در کمیسیون امنیت ملی توسط آقای کمالوندی در خصوص نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی ارائه شد و همینطور آخرین گزارش آقای ظریف در مورد چگونگی اجرای برجام نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
عباس زاده مشکینی گفت: البته قانون اقدام راهبردی و تطبیق این دو گزارش معیار اصلی جلسه خواهد بود و اعضای کمیسیون و کمیته هسته‌ای پس از این جلسه برآیند کارشناسی خود را به کمیسیون امنیت ارائه خواهند کرد.

نظر شما