شناسهٔ خبر: 48614150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

از دستگیری 3 سارق حرفه‌ای در بروجن تا کشف مواد مخدر صنعتی در یانچشمه

عملیات مأموران پلیس چهارمحال و بختیاری در 24 ساعت گذشته منجر به دستگیری 14 سارق در سطح استان، یک فروشنده مواد مخدر و کشف مقادیر قابل توجهی ماده مخدر صنعتی در یانچشمه شد.

صاحب‌خبر -

منوچهر امان‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو و دوچرخه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، شهرکرد، بروجن، لردگان، کیار، سامان و بن با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به جامانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند 11 سارق را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات علمی و فنی پلیس، سارقان به 23 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی، داخل خودرو و دوچرخه اعتراف کردند و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری 3 سارق سابقه‌دار با 15 فقره سرقت در "نقنه"

مسلم احمدی نیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت باغات، اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهرستان بروجن، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجن ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان بروجن ضمن هماهنگی قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی و فعال نمودن گشت پوششی در سطح حوزه استحفاظی، 3 سارق سابقه‌دار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در نقنه دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات اولیه به 15 فقره سرقت باغات، اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهرستان بروجن اعتراف کردند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری فروشنده موادمخدر  و کشف مواد مخدر صنعتی در یانچشمه

احمد مطلبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک سوداگر مرگ در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر یانچشمه، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری11 بن قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بن افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضایی، موفق شدند یک فروشنده موادمخدر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی کشف کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی دلالت داده شد، گفت: برخورد قانونی با سوداگران مرگ توسط پلیس و دستگاه قضایی در سال جاری با قاطعیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/68033

 

نظر شما